Home » » Perkhitmatan Pemasangan Paving Block di Kualalumpur dan Selangor

Perkhitmatan Pemasangan Paving Block di Kualalumpur dan Selangor




masih sering kita temukan jalanan yang rosak dengan contour yang berlubang bahkan kalau hujan terdapat lopak, hal ini tentunya akan membuat tidak selesa dan boleh membahayakan pengguna jalan.






Selain daripada jalanan umum kali rosak berlubang di kawasan taman perumahan, kumpulan ataupun pejabat masih sering juga terdapat jalan yang mempunyai sebarang lubang sehingga perlu di lakukan pembaikan.

Pemasangan paving block / pasang paving block seringkali di lakukan untuk suatu kawasan tertentu seperti pemasangan paving block untuk komplek perumahan, komplek perkantoran dan juga komplek Industri / kilang.


Pemasangan paving block merupakan salah satu penyelesaian dalam menekan kos penjagaan jalan yang cukup mahal kerana paving block yang berbentuk partition sehingga memudahkan pembaikan. pergantian paving block boleh di lakukan dengan menampal bahagian yang rosak saja.

Untuk pemasangan paving block yang benar dan kuat jangan ragu gunakan tenaga profesional yang bergerak di bidang perkhitmatan pembinaan bangunan dan jalanan. 


Kami melayani perkhitmatan pemasangan paving block (dengan kuantiti tertentu) dan khususnya perkhitmatan pemasangan paving block di Kualalumpur Sekitarnya. untuk maklumat kos dan harga pasang paving block sila rujuk kepada kami



Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 12:17 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani