Home » , » Gril Keselamatan

Gril Keselamatan

Semua yang anda perlu tahu tentang pemasangan Gril Keselamatan
Keselamatan adalah satu kebimbangan bagi kebanyakan orang pada hari ini tetapi rumah yang selamat masih boleh menjadi sesuatu yang menarik dengan pelbagai pintu keselamatan , Gril keselamatan dan gril yang sedia yang akan campuran di sempurna dengan rumah anda. Tidak kira pilihan yang anda akhirnya memilih , anda perlu sentiasa menjaga pintu keselamatan dan Gril dikunci, walaupun anda berada di rumah .

Pintu Keselamatan
Sejak kebelakangan ini, pintu keselamatan telah berkembang dari pintu logam tradisional. Kini, anda mampu untuk memasang skrin keselamatan dan pintu yang telah ditetapkan ke dalam bingkai kayu pepejal supaya mereka kelihatan seperti kayu. Anda juga boleh mempunyai pintu anda direka khas untuk sempurna sesuai dengan rupa rumah anda ( warisan, moden, dan lain-lain penjajah ) dan mereka datang dalam pelbagai warna.








Satu pintu kualiti yang baik harus mempunyai tiga kunci - di tengah-tengah dan satu di bahagian atas dan bawah pintu. Ini adalah supaya penceroboh yang berpotensi tidak boleh hanya bengkok pintu untuk mendapat kemasukan. Atas sebab yang sama , pintu juga harus mempunyai tiga engsel. Pintu perlu memenuhi Piawaian Australia dan dipasang secara profesional. Akhir sekali, jika anda mempunyai pintu aluminium , ia perlu mempunyai jaringan 7mm dan jika anda mempunyai pintu keluli, bar harus persegi 10- 12mm.

Apa-apa pembaikan pintu keselamatan yang terbaik yang dilaksanakan oleh pemasangan yang asal, yang akan menjadi biasa dengan produk dan juga membawa alat-alat ganti yang sesuai. Untuk maklumat mengenai pembaikan, pembaikan melihat pintu Gril keselamatan.

Gril Keselamatan
Gril Keselamatan biasanya diperbuat daripada jaringan besi yang cukup kuat untuk menahan serangan, dan menggunakan Gril itu bermakna bahawa anda boleh menghapuskan keperluan untuk bar atau gril . Ini adalah besar jika anda mempunyai pandangan yang anda tidak mahu diganggu dan skrin keselamatan juga akan menyimpan serangga keluar.

Skrin Keselamatan adalah lebih daripada sekadar " flyscreens bertetulang " , namun. Mereka datang dalam pelbagai pilihan termasuk tetap, gelongsor, berengsel atau retro -patut untuk memastikan bahawa mereka akan bekerja dengan apa jua sistem tetingkap anda telah dipasang atau boleh memikirkan memasang. Satu lagi kelebihan ialah anda boleh meninggalkan tingkap terbuka . Gril juga datang dalam pelbagai gaya.

Keselamatan gril
Gril keselamatan perlu dibina daripada aluminium pepejal atau keluli. Ini memberikan keselamatan maksimum dan rayuan estetik. Ia adalah penting untuk memastikan bahawa sebahagian daripada gril anda berengsel supaya anda dapat keluar dari rumah anda dalam keadaan kecemasan. Juga, banyak pengeluar akan mempunyai kenyataan mengunci sistem cepat dipasang jeriji supaya ia boleh dikeluarkan dalam kes kebakaran.

Gril boleh dipasang untuk bata , konkrit , kayu atau aluminium bingkai tingkap dan boleh sama ada dalaman atau luaran. Mereka adalah jauh lebih baik keselamatan bijak dan memberi perlindungan yang lebih daripada kunci tingkap sahaja. Gril keselamatan yang berguna di mana anda boleh meninggalkan tingkap itu sendiri membuka untuk membolehkan pengudaraan tetapi masih selamat, terutamanya di kawasan yang lebih terdedah harta anda.

Jika anda tidak mahu melihat jeriji , anda boleh memilih untuk memasang bar keselamatan yang direka khas untuk disesuaikan dengan estetika rumah anda, sama ada tradisional atau moden. Kelebihan bar adalah bahawa anda masih mampu untuk membuka tingkap lama, seperti tingkap atau dua digantung . Kedua-dua bar dan gril datang dalam pelbagai pilihan warna .

Berapa kos pemasangan Gril Keselamatan ?
Gril Keselamatan berbeza dari segi kualiti, terutama dalam bahan-bahan yang digunakan dan bagaimana ia dibina.Ini akan menggunakan bahan-bahan yang tujuan dibina, lapisan serbuk dan pengapit skru dipatenkan. Ini biasanya akan menjadi harga yang ' dipasang ', dan mungkin berbeza dengan ketara.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 7:42 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani