Home » , » Pagar

Pagar

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pembina Pagar

Bagaimana Pilih Pagar
Pagar yang perlu untuk keselamatan, privasi, , membantu untuk menghapuskan bunyi bising atau angin, dan menentukan sempadan tetapi jenis pagar anda mendapatkan akan bergantung kepada keperluan anda. Keselamatan adalah isu utama bagi kebanyakan keluarga dan pagar dan / atau pintu adalah langkah pertama dan yang paling ketara ke arah menghalang penceroboh.
  • Pertimbangkan sama ada pagar akan menghalang pandangan anda , apa yang anda ingin berinteraksi dengan jiran-jiran anda, apakah isu-isu privasi anda (contohnya, jika dapur jiran anda melihat ke dalam bilik mandi anda ) , dan jenis haiwan kesayangan anda sendiri.
  • Pastikan pagar adalah visual menarik dan bahawa ia sesuai dengan gaya rumah anda. Sebagai contoh , rumah gaya moden kelihatan hebat dengan keluli atau aluminium pagar anggun. Rumah-rumah yang lebih tradisional dengan taman-taman gaya-kotej adalah sempurna dilengkapi dengan pagar piket kayu.
  • Jika bunyi adalah satu kebimbangan di rumah anda , anda akan mahu bahan yang mampu menghalang ia keluar. Bahan-bahan yang lebih berat adalah yang terbaik untuk tujuan ini , jadi berfikir sepanjang garis bata , simen atau kayu walaupun rapat menyertai.
  • Akhir , ingatlah bahawa pagar batu lebih satu meter tinggi dan semua pagar lebih dua meter tinggi umumnya akan memerlukan kelulusan daripada majlis tempatan anda. Pagar bersebelahan dengan persimpangan jalan raya juga akan memerlukan kelulusan. Jika ragu-ragu , sentiasa memeriksa dengan majlis anda terlebih dahulu untuk menyimpan apa-apa kerumitan yang berpotensi ke trek.

Bahan pagar

Terdapat banyak bahan-bahan yang berbeza yang boleh digunakan dalam pagar. Bahan-bahan biasa yang anda boleh memilih dari termasuk:

  • Pagar kayu : bahan pagar yang biasa kerana kemampuan dan ketahanannya. Gunakan softwoods untuk tiang pagar kerana mereka adalah lebih tahan reput. Kayu juga boleh dirawat terhadap reput , serangga, anai-anai, dan unsur-unsur supaya ia akan bertahan lebih lama. Pagar kayu boleh dirawat , dicat, berwarna, atau kiri semulajadi bergantung kepada rupa yang anda ingin mencapai . Gaya pagar termasuk piket, ram , panel , dan lapped pagar kayu . Rujuk pelukis pagar untuk mendapatkan nasihat dan kepakaran dalam lukisan pagar kayu dalam warna yang sesuai dengan gaya anda.

  • Pagar Buluh: satu bentuk yang unik kerana setiap pagar kayu buluh adalah berbeza ke depan. Ini memberi sangat semulajadi , kelihatan organik untuk pagar. Buluh juga sangat mesra alam kerana ia adalah salah satu yang paling boleh diperbaharui sumber-sumber kayu. Tidak seperti lain-lain jenis kayu , buluh berdiri dengan baik kepada angin, kerana ia telah berkembang untuk flex di bawah tekanan daripada rehat. Buluh juga lebih murah untuk memasang daripada jenis kayu yang lain.

  • Bata / pagar simen: pilihan yang sangat popular untuk rumah-rumah moden dan, walaupun ia adalah sedikit lebih mahal daripada kayu, ia akan berlangsung lebih lama jika ia betul dibina. Bata dan simen pagar perlu dibina di footings stabil. Jenis-jenis pagar boleh sama ada bata atau simen pepejal, atau tiang-tiang yang telah digabungkan dengan bahan lain seperti kayu atau besi. Pilihan warna yang hampir tiada batasan kerana ini pagar boleh dicat atau diberikan dan terdapat juga pelbagai pilihan hanya dalam warna-warna bata standard.


  • Steel pagar : keluli atau aluminium pagar adalah ringan dan kuat. Jenis biasa aluminium / besi pagar piket termasuk keluli, COLORBOND , pagar keluli berbentuk tiub , pagar panel besar, atau ram . Steel / aluminium pagar boleh didapati dalam pelbagai warna, ia biasanya serbuk bersalut. Pastikan penamat tidak tercalar atau rosak , namun , jika tidak karat atau kakisan boleh menetapkan masuk Steel / aluminium pagar adalah sangat serba boleh kerana  boleh dibuat untuk disesuaikan dengan gaya mana-mana rumah.


  • Pagar Vinyl : ini adalah penyelenggaraan yang sangat rendah - sekali dipasang ia tidak akan perlu dicat atau berwarna lagi. Dari jauh, pagar vinil kelihatan seperti pagar kayu standard. Ini pagar telah direka sebagai alternatif kepada pagar kayu dan tiada serpihan , menjadikan mereka pilihan yang baik untuk keluarga dengan kanak-kanak. Pagar vinil yang kos lebih daripada pagar kayu pada mulanya, tetapi kos yang dikembalikan menerusi hakikat bahawa mereka tidak memerlukan penyelenggaraan.

  • Pagar PVC : ini adalah karat- percuma, cat bebas dan alternatif pagar tahan lama , walaupun ia dianggap bahan pagar yang lebih mahal pada mulanya.

  • Pagar kaca: ini memberikan anggun , kelihatan bergaya dan menyediakan keselamatan yang dipertingkatkan tanpa menjejaskan pandangan anda atau asethetics harta anda. Kebanyakan pagar PVC boleh didapati di tahap yang berbeza-beza 2-9 kaki


pagar kolam


Pagar kolam dan pintu perlu menjadi kuat dan selamat. Secara umumnya, pagar dan pintu diperbuat daripada keluli, aluminium atau kaca. 


pagar sementara

Jika anda tidak , atau ia tidak perlu , untuk mendirikan pagar kekal pada harta anda, pagar sementara adalah alternatif yang hebat.pagar sementara boleh dipasang dan dikeluarkan tanpa perlu menggali sesuka hati. Untuk melihat lebih banyak pagar sementara.

pagar Keselamatan
Jika anda ingin untuk melindungi harta anda daripada penceroboh atau orang menggalakkan memasuki atau meninggalkan sesuatu kawasan, ia adalah bernilai mengingati pagar keselamatan. Terdapat banyak bahan-bahan pagar keselamatan boleh dibina daripada, masing-masing dengan kelebihan sendiri dan kekurangan. Mengetahui lebih lanjut - lihat pagar keselamatan.

Memilih Perkhitmatan Pagar
Apabila memilih seorang pakar untuk memasang pagar anda, terdapat beberapa perkara yang perlu meminta. Pertama, meminta untuk melihat kerja-kerja sebelum ini bahawa mereka telah selesai atau untuk rujukan. Tanya jika mereka akan memberi jaminan untuk pagar. Akhirnya, mendapatkan beberapa sebut harga sebelum memilih pakar anda. Ingatlah bahawa quote yang paling murah tidak semestinya yang terbaik - anda perlu berasa selesa dengan pakar anda , dan mempunyai keyakinan terhadap keupayaan mereka.

Berapa Kos Perkhitmatan  pagar ?
Pagar biasanya dikenakan ke atas asas per meter dan boleh berkisar dari $ 30 hingga $ 65 satu meter. Angka ini biasanya akan termasuk buruh untuk pemasangan dan kos bahan . A pagar kayu pain akan berada di akhir bajet skala, manakala COLORBOND dan pagar kaca akan pada akhir premium skala, dengan batu-bata di tempat inbetween . Ketinggian pagar juga akan menjadi faktor dalam kos keseluruhan pagar anda.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 10:03 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani