Home » , » Bumbung Louvre

Bumbung Louvre

Semua yang anda perlu tahu tentang Pembina Bumbung Louvre
Bumbung Louvre menyediakan perlindungan, naungan dan kehangatan. Dengan mencipta semula tingkap berkekipas tradisional, prinsip yang sama telah digunakan dalam sistem bumbung. Bumbung berkekipas adalah sesuai untuk semua jenis kawasan menghiburkan - seperti kolam ; dek ; spa dan tempat BBQ. Dengan ram sebenar dapat membuka 180 darjah dan sesuai untuk bumbung rata atau nada , manfaat kepada pemilik rumah dan keluarga adalah sangat besar.
Kelebihan bumbung Louvre

  • Winter: Pada bulan-bulan sejuk , tingkap boleh dibuka sepenuhnya untuk membolehkan cahaya matahari memasuki ruang.
  • Musim panas: Di kawasan yang lebih panas tahun ini, ram boleh sepenuhnya atau sebahagiannya ditutup untuk menghalang matahari dan membenarkan pengudaraan untuk masuk dan keluar .
  • Hujan: Louvres boleh ditutup sepenuhnya untuk menghalang hujan daripada memasuki .
  • Cahaya UV: Dengan dapat menghalang cahaya UV yang teruk pada musim panas , anda bukan sahaja melindungi diri dan keluarga anda , perabot luar juga boleh dilindungi.

Jenis-jenis bumbung Louvre
  • Aluminium : bumbung berkekipas boleh dibuat dari serbuk aluminium bersalut atau anodised . Ini menjadikan mereka amat sukar dan tahan cuaca. Mereka boleh disalut dalam hampir apa-apa warna untuk dipadankan dengan rumah anda dan yang ringan .
  • Steel: Satu lagi jenis bumbung berkekipas diperbuat daripada besi. Biasanya diperbuat daripada COLORBOND keluli, ini mempunyai semua kualiti yang sangat baik yang menyediakan bahan ini (seperti api , reput dan tahan anai-anai ). Mereka juga datang dengan sistem peparitan , memastikan air larian hujan tidak menghasilkan banjir atau kerosakan struktur.
  • Lut : Terdapat dalam UV yang dirawat bahan lut , jenis bumbung berkekipas masih membolehkan ditapis cahaya untuk memasuki ruang apabila ram berada dalam kedudukan tertutup. Ini adalah sesuai untuk hari-hari hujan.
  • Manual dan automatik: Louvres boleh manual atau elektronik. Mereka boleh dikendalikan oleh jauh ( iaitu tanpa wayar ) dan juga datang dengan pilihan sensor hujan automatik - sesuai untuk mereka yang sprinkles apabila anda tidak berada di sekeliling.
  • Struktur yang sedia ada atau baru: Satu struktur yang sedia ada boleh disesuaikan untuk memenuhi bumbung berkekipas , seperti menukar inheren kayu atau rangka konkrit. Selain itu, anda boleh mempunyai bumbung yang dibina dari awal.





Louvre bumbung: Bekalan, Rekabentuk dan Pemasangan

Pembekal bumbung pakar boleh merekabentuk, membekal dan memasang bumbung ram. Kerana tidak ada dua bumbung berkekipas umumnya yang sama, pembekal bumbung profesional biasanya menyediakan perkhidmatan penggubalan di rumah. Ramai juga akan mengemukakan permohonan bangunan juga. Untuk mengetahui pilihan yang ada untuk anda, berunding dengan pembekal pakar adalah perlu.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 2:30 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani