Home » , » Kontraktor kalis air

Kontraktor kalis air

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Waterproofer a
Kalis air adalah penting dalam rumah untuk menghentikan air dan kelembapan daripada memasuki kawasan struktur rumah dan menyebabkan kerosakan. Kawasan basah biasa di rumah termasuk bilik mandi, dobi dan dapur. Walau bagaimanapun , balkoni , bumbung , dinding , bawah tanah dan garaj semua terdedah kepada air dan juga perlu kalis air . Air juga boleh menyebabkan kerosakan di kawasan yang kurang pengudaraan yang demikian, di mana mungkin , pengudaraan perlu dipertingkatkan . Jika tidak mungkin, maka satu sistem kalis air perlu applied.


Kerosakan yang disebabkan oleh salah kalis air kawasan termasuk:

  • kerosakan struktur seperti reput kayu
  • lembap meningkat
  • cendawan , cendawan dan kulat
  • mengupas cat
  • kakisan struktur logam contohnya paip

Apa Adakah Waterproofers

Profesional biasanya akan memohon membran untuk kawasan yang akan kalis air . Terdapat membran yang berbeza yang ada dan profesional akan menggunakan satu yang dianggap paling sesuai untuk kawasan itu. Membran Roofing biasanya akan berbeza kepada membran bilik mandi sebagai contoh. Terdapat juga sistem yang ada untuk jubin atas kalis air, mengambil dari keperluan untuk mengeluarkan jubin - yang boleh memakan masa dan mahal . Profesional juga akan membaiki retak dan mengeluarkan acuan. Mereka juga akan datang ke rumah anda dan menasihati anda kawasan yang menjadi kebimbangan dan cara terbaik untuk kalis air kawasan-kawasan.

Kontraktor kalis air

Kalis air hanya boleh dilakukan oleh seorang profesional sebagai rawatan itu perlu digunakan dengan tiada jurang jua - walaupun jurang yang paling kecil boleh menimbulkan masalah di masa depan. Seorang tukang paip yang berwibawa boleh kawasan basah kalis air untuk mengelakkan kerosakan kepada struktur asas.



Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 11:08 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani