Home » , » Pintu Roller

Pintu Roller

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Installer Pintu Roller

Pintu roller menyediakan keselamatan dan keselamatan. Mengambil kira bahawa salah satu aset paling berharga (iaitu kereta) ditempatkan di dalam garaj, dan kemasukan yang sering boleh diperolehi ke rumah melalui garaj, kualiti , sepenuhnya berfungsi garaj pintu adalah satu kemestian. Bagi pemilik rumah banyak , pintu roller menawarkan penyelesaian yang sempurna.



Pintu Roller dasarnya terdiri daripada tirai pintu dan mekanisme roller ( hub ). Terdapat, bagaimanapun , pelbagai komponen pintu roller tambahan yang menawarkan pelbagai besar ciri-ciri.

Pintu Roller : Ciri-ciri

  • Bahan: Steel adalah jenis utama bahan yang digunakan di pintu roller. Ia menawarkan ketahanan dan perlindungan yang diperlukan .
  • Gaya: Terdapat banyak variasi pada gaya dan warna untuk pemilik rumah. Mereka boleh digunakan untuk melanjutkan tema yang sedia ada dari rumah tanpa melihat keluar dari tempat.
  • Cuaca rintangan: pintu Roller biasanya dikeluarkan untuk menahan kerana cuaca yang teruk kepada kedudukan luaran mereka. Bagi sesetengah kawasan , bagaimanapun, Kedudukan angin siklon kawasan atau kawasan-kawasan angin tinggi dipenuhi.
  • Pembukaan automatik : pintu Roller boleh sama ada manual atau automatik. Dengan pintu automatik , manual mengatasi didapati apabila diperlukan. Pintu automatik mempunyai ciri-ciri keselamatan yang banyak. Sebagai contoh, jika pintu menjadi dihalang, ia akan berhenti dan secara automatik kembali ke arah yang bertentangan. Ia juga mungkin untuk membeli unit yang mengawal beberapa pintu pada masa yang salah apabila ia garaj pelbagai kereta. Mereka juga datang dengan teknologi wayarles kawalan jauh.
  • Springs: Komponen pintu roller digunakan untuk memberi keseimbangan walaupun ketika bergolek , yang membolehkan operasi yang lancar. Jenis-jenis teknologi spring yang digunakan akan menentukan kemudahan penggunaan.
  • Cuaca meterai : Ini sebahagian pintu roller menghalang hujan, angin dan serpihan daripada memasuki di bawah pintu garaj.
  • Perlindungan: Pada masa lalu, apabila logam logam telah menjadi satu masalah apabila pintu digunakan. Pintu Roller kini dikeluarkan dengan bahan-bahan tertentu, seperti getah atau webbing , untuk mengelakkan masalah ini.
  • Anti- scuffing : pintu Roller sering menerima rawatan keras dan boleh menjadi bosan dalam penampilan. Teknologi baru, seperti lembaran atas mini -alur di tirai pintu, menentang scuffing dan lelasan.


Roller Pintu: Bekalan, Rekabentuk dan Pemasangan

Pintu Roller datang dalam pelbagai saiz standard dan reka bentuk dan boleh diperoleh daripada pembekal pakar pintu roller dan beberapa pusat-pusat pembaikan / perkakasan rumah. Apabila ia datang kepada penyelesaian khusus, terdapat pengeluar pintu roller tertentu yang akan membuat mereka adat mengikut saiz yang ketat dan keperluan gaya. Pembekal pintu roller Pakar juga boleh memasang dan mengekalkan mereka dalam jangka masa panjang.

Apabila anda berada dalam pasaran untuk pintu roller, juga mempertimbangkan jaminan. Ini boleh dikaitkan dengan ciri-ciri seperti pintu tirai roller, retak, lapisan permukaan dan bahagian-bahagian dan buruh.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 5:14 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani