Home » , » Batu semula

Batu semula

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pembekal Batu semula

Batu semula

Jika anda ingin ketahanan dan melihat batu semula jadi dan sabak tanpa tag harga yang besar , batu dan sabak produk pembiakan boleh menjadi penyelesaian. Untuk beberapa tahun syarikat telah menghasilkan semula batu yang kelihatan dan melaksanakan hampir sama seperti sabak semula jadi dan batu , tetapi pada kos yang dikurangkan.



Hartanah Batu semula

Bagi kebanyakan orang, batu semula adalah satu konsep baru. Setiap helaian batu atau batu loh dibentuk dengan tangan di dalam acuan yang diperbuat daripada batu asal. The semula juga sama seperti batu alam di bahawa tidak ada dua kunci akan keluar sama, sebagai teduhan itu dilakukan berbeza. Selain itu, selepas dikeluarkan dari acuan , setiap sabak adalah terperinci dan tangan dicat untuk membuat ia kelihatan benar-benar sahih.



Kebaikan Batu semula

Batu semula mempunyai manfaat berikut:

  • Kelihatan seperti benda yang sebenar
  • ringan
  • ekonomi
  • Mudah untuk memasang

Batu semula direka menggunakan bahan-bahan keras seperti simen, kaca batu hancur dan damar. Semua yang apabila digabungkan, adalah jauh lebih ringan daripada produk semula jadi. Berat antara hanya antara 30 dan 75 kilogram bagi satu meter persegi. Berat cahaya bermakna kos kayu dikurangkan dan kos kurang buruh sebagai batu adalah mudah untuk bekerja dengannya. Ia juga luka sangat mudah tanpa retak dan pecah , yang biasanya boleh didapati apabila memotong batu semula jadi. Ia juga masih kelihatan seperti batu apabila ia dipotong dan weathers seperti produk semula jadi. Bukan sahaja kos yang mengurangkan tenaga buruh dan kayu , tetapi kos produk itu juga kurang daripada batu semula jadi. Tebus guna kelabu batu menjadi sangat berharga dan jenis selepas di pasaran gelap dengan bilangan kecurian meningkat. Ini bukan satu masalah dengan batu pembiakan.

Kegunaan untuk batu semula

Batu semula boleh digunakan untuk puncak kaunter dapur dan perkara yang salah bilik mandi. Ia juga baik untuk bumbung , kerana ia adalah lebih ringan daripada alternatif semula jadi.

Bekalan dan pemasangan

Sebagai populariti ini alternatif batu hebat berkembang, terdapat lebih dan lebih banyak pembekal yang ada. Apabila anda mencari pembekal, menentukan siapa pengeluar dan apa piawaian dan ujian kualiti produk telah berlalu. Bergantung kepada di mana batu semula itu akan dipasang, Bagi projek-projek yang lebih besar adalah lebih baik untuk mengupah profesional.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 4:35 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani