Home » , » Tukang Pasang Vinyls dan lamina

Tukang Pasang Vinyls dan lamina

Semua yang anda perlu tahu tentang pemasang Vinyls dan  lamina




Vinyl

Vinyl tahan lama dan menarik, dan agak murah , berbanding dengan jenis lantai yang lain. Lantai vinil mempunyai sejumlah PVC ( polyvinyl chloride) di dalamnya, dan ia kadang-kadang dirujuk sebagai lantai PVC. Lantai vinil adalah " berdaya tahan " kerana ia mempunyai lebih banyak memberi daripada lain-lain bentuk lantai seperti kayu , seramik atau jubin liat, atau lantai kayu berlamina.

Produk Vinyl diperbuat daripada gabungan resin vinil dan bahan tambahan. Tambahan itu boleh termasuk pemplastik yang digunakan untuk melembutkan vinil dan menambah fleksibiliti ; penstabil untuk mengurangkan perubahan warna daripada haba atau cahaya dan mengurangkan vinil menjatuhkan maruah ; pigmen untuk menambah warna dan pengisi seperti tanah liat atau batu kapur. Lantai vinil datang dalam dua jenis , jubin dan kunci. Jubin vinil adalah vinil pepejal atau komposisi vinil dan lembaran vinil boleh menjadi bangsa yang sama, bertatahkan atau berlapis komposit.

Lantai vinil boleh didapati dalam pelbagai gaya dan warna dan jubin boleh didapati dalam pelbagai bentuk adat yang boleh dipotong untuk disesuaikan dengan . Hampir apa-apa pandangan boleh diwujudkan - walaupun simulasi bahan-bahan semula jadi seperti kayu , seramik atau batu.

Terdapat banyak faedah kepada lantai vinil , seperti:

  • penebat bunyi
  • selesa mengganggu
  • tahan lama
  • kelembapan dan tahan noda
  • murah untuk membaiki
  • sesuai untuk kawasan trafik yang berat di rumah
  • ekonomi
  • boleh didapati dengan permukaan slip kalis untuk keselamatan ditambah

Lantai lamina
Lantai lamina yang kelihatan seperti kayu sebenar atau lantai batu dan ia mempunyai kelebihan ketahanan atasan, sebagai penyelenggaraan yang rendah , yang lebih murah untuk memasang daripada " perkara sebenar " dan boleh bertahan banyak lagi daripada lantai semula jadi. Lantai lamina yang juga datang dengan jaminan yang sangat baik. Kayu atau menamatkan batu dicipta dengan mengambil gambar kayu asli atau batu. The lantai lamina sendiri dicipta oleh yang mempunyai teras dalam dikelilingi oleh lapisan luar sama ada kayu atau venir plastik yang menyerupai kayu atau batu.

Lantai lamina dilekatkan ke atas lantai yang sedia ada dan boleh didapati sebagai papan, jalur atau jubin. Lantai tradisinya telah terpaku ke lantai yang sedia ada tetapi sistem lantai baru boleh pra- terpaku atau glueless , membuat pemasangan jauh lebih cepat. Lantai lamina tradisional terpaku di tempat mengikut arahan pengeluar. Tingkat pra- terpaku mempunyai papan yang dilap dengan air untuk mengaktifkan gam sebelum papan ditetapkan di tempat. Tingkat Glueless diadakan di tempat dengan mengunci mekanisme atau sendi dan dengan selamat bentuk terpaku lantai lamina.

Setelah lantai lamina anda telah dipasang, terdapat beberapa langkah-langkah untuk melaksanakan untuk memastikan bahawa ia kekal yang terbaik. Pertama, pastikan bahawa anda mengikuti semua arahan pengilang dan bertanya jika ada apa-apa yang perlu anda lakukan selepas lantai telah dipasang. Jangan sekali-kali menggunakan lap basah untuk membersihkan lantai lamina sebagai air boleh meresap melalui dan menyebabkan kerosakan. Mop lantai vakum dan lembap sahaja. Jangan gunakan lilin atau kemasan lain akrilik di atas lantai kerana ia boleh merosakkan permukaan. Juga mempertimbangkan menggunakan pad perlindungan di bawah kaki kerusi dan perabot lain untuk mengelakkan menggaru lantai.

Lamina juga boleh digunakan pada pintu, benchtops , almari, dan almari dan lain-lain Ia boleh digunakan di kawasan basah tetapi ia penting untuk memastikan bahawa ia ditutup dengan betul. Lamina boleh dibeli dalam bentuk lembaran dan digam untuk pelbagai substrat termasuk partikel, papan gentian ketumpatan sederhana , papan lapis, hardboard, corestock , aluminium dan kertas sarang lebah. Lamina mengembang dalam cuaca lembap dan mengecut dalam cuaca kering sehingga lamina dan substrat yang digunakan perlu untuk menyesuaikan diri dengan keadaan di mana ia akan digunakan untuk sekurang-kurangnya 48 jam sebelum lamina diletakkan .

Laminates biasa digunakan di dapur dan bilik mandi dan mereka boleh didapati dalam pelbagai jenis gaya, warna dan kemasan , dari kemasan jelas semula fotografi granit, marmar dan sebagainya.

Tukang Pasang Vinyl atau lamina Profesional
Apabila memasang vinil atau lantai lamina, atau mana-mana produk lamina lain, anda hanya perlu menggunakan profesional untuk memastikan anda mendapat hasil yang terbaik. Memastikan bahawa profesional yang berkelayakan dan berpengalaman. Jika boleh , minta rujukan daripada pelanggan-pelanggan sebelumnya .

Profesional harus bersedia untuk menyediakan anda dengan quote kewajipan percuma yang termasuk kedua-dua bahan dan pemasangan. Mereka juga akan dapat memberi idea di mana produk dan warna akan pergi juga dengan rumah anda yang sedia ada dan hiasan .
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:09 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani