Home » , » Pembina Teras Halaman Rumah

Pembina Teras Halaman Rumah

Semua yang anda perlu tahu tentang Pembina Teras Halaman Rumah
Teras ini boleh ditakrifkan sebagai kawasan rekreasi berturap yang biasanya ditemui di bahagian belakang rumah. Ia mungkin atau mungkin tidak secara fizikal dilampirkan ke rumah . Teras yang besar untuk menghiburkan luar tetapi mereka juga boleh digunakan sebagai kawasan latihan , untuk mesyuarat keluarga atau hanya untuk bersantai.






Bentuk Teras
Dengan pertimbangan berhati-hati, anda boleh mempunyai Teras yang boleh digunakan sepanjang tahun. Oleh kerana terdapat banyak pilihan untuk dipertimbangkan , termasuk saiz , pilihan pavers , dan penutup bumbung, Teras boleh membantu untuk bercakap dengan itu profesional sebagai arkitek landskap atau pereka taman untuk memastikan bahawa anda berakhir dengan sesuatu yang memenuhi keperluan anda.

Perkara yang paling penting untuk dipertimbangkan adalah apa yang anda akan menggunakan Teras anda . Jika anda merancang untuk menghibur, anda perlu ruang untuk barbeku dan perabot Teras , serta ruang yang cukup bagi orang-orang dengan selesa bergaul . Jika anda menggunakannya terutamanya untuk bersantai, memastikan bahawa ia mempunyai ruang yang mencukupi untuk perabot yang selesa , seperti katil sofa , dan bahawa ia adalah sesuai dilindungi daripada cuaca.

Taman adalah pertimbangan lain apabila mereka bentuk Teras anda . Terdapat banyak pilihan yang ada, dari tumbuh-tumbuhan pasu, yang boleh dengan mudah bergerak seperti yang diperlukan, ke katil taman penuh lazat, bayangan -memberi tumbuh-tumbuhan. Jika anda memasak banyak, ia mungkin bernilai meletakkan dalam taman herba segar.

Pilihan lantai
Teras biasanya membuka , dan terdapat pelbagai membuka ada. Jika anda mempunyai taman yang lebih kecil, pavers besar- format warna cahaya akan menjadikan ruang kelihatan lebih besar. Taman-taman yang lebih besar boleh menggunakan hampir apa-apa jenis penurap . Menutup Kayu juga merupakan pilihan yang popular kerana ia adalah semulajadi dan bersahaja manakala masih mencari sangat kontemporari. Walau bagaimanapun , kayu perlu dimeterai atau mabuk kerap untuk memastikan ia mencari yang terbaik. Mana-mana jenis lantai yang anda pilih, anda perlu memastikan bahawa ia melengkapkan rumah anda yang sedia ada .

Pilihan bumbung
Jika anda membuat keputusan untuk menutup Teras anda , terdapat pelbagai pilihan yang ada. Di mana cahaya adalah pertimbangan , bumbung PVC jelas adalah ideal. Anda juga boleh menggunakan daun pendaki lebih bingkai untuk memberi bayangan pada musim panas dan matahari pada musim sejuk.

Payung Teras juga disediakan dan ini boleh tetap atau telefon bimbit. Payung Teras mudah alih boleh berputar melalui 360 darjah , dan dengan itu , boleh bergerak mengikut putaran matahari untuk memastikan bahawa anda adalah di bawah naungan pada bila-bila masa hari ini. Payung Teras juga boleh runtuh, untuk hari-hari apabila anda ingin menikmati sepenuhnya matahari.

Pilihan lain termasuk bumbung atap jerami , layar naungan, dan pergolas .

Berapa Kos pembuatan Teras ?
Salah satu unsur yang boleh menjejaskan bajet ketara adalah jenis bumbung yang anda tentukan , dengan keluli beralur , jubin, polikarbonat dan layar naungan semua pilihan yang berdaya maju.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 8:29 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani