Home » , » Awning

Awning

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pembekal Awning
Jika anda sedang memikirkan memasang awning di rumah anda, maka ia adalah bernilai bercakap kepada pembekal kajang untuk melihat apa pilihan anda. Awning pembekal boleh menyediakan pelbagai perkhidmatan untuk membuat memilih dan memasang Awning baru anda lebih mudah. Berikut adalah apa yang anda perlu tahu.

Mengenai Awning Pembekal

Awning pembekal dapat membekalkan semua jenis Awning seperti Awning lipatan lengan, kajang tetap, Awning drop lurus, Awning ditarik balik dan sebagainya. Mereka boleh membekalkan Awning yang dikendalikan atau bermotor untuk operasi lebih mudah secara manual. Mereka juga boleh membekalkan apa-apa perkara dan pemasa dan sensor supaya anda boleh " menetapkan dan lupa" . Awning pembekal dapat menyediakan anda dengan Awning readymade sedia untuk pemasangan atau mereka boleh adat-membuat awning anda supaya ia sesuai dengan kawasan anda dengan tepat.






Serta membekalkan kajang diri mereka sendiri, mereka dapat menyediakan perkhidmatan lain seperti:
  • Mengukur kawasan di mana awning itu akan dipasang untuk memastikan bahawa awning adalah saiz yang betul
  • Bentuk awning
  • Nasihat gaya hak awning dan kain untuk digunakan di kawasan tertentu
  • Pemasangan awning
  • Memaparkan jenis Awning di bilik pameran mereka supaya anda boleh melihat perbezaan antara setiap jenis awning

Memilih Pembekal Awning

Apabila memilih pembekal awning , terdapat beberapa perkara yang anda perlu bertanya sebelum membuat keputusan. Anda perlu bertanya apa jenis awning bahawa mereka mampu untuk memasang. Adakah mereka menyediakan ukuran percuma dan perkhidmatan quote ? Adakah pemasangan dan perkhidmatan reka bentuk yang mereka tawarkan? Apakah jenis jaminan dan jaminan yang mereka tawarkan dan apa sebenarnya yang dilindungi oleh ini? Mereka akan kembali ke rumah anda dan menetapkan apa-apa masalah apabila kajang dipasang ? Mereka akan memberikan nasihat supaya anda boleh memilih awning yang betul dari orang-orang yang mereka tawarkan? Adakah mereka mempunyai apa-apa rujukan atau contoh-contoh kerja sebelumnya? Bertanyakan soalan seperti ini akan membantu anda untuk memilih pembekal yang anda yakin dan gembira dengan .

Awning telah dipasang di luar rumah di atas tingkap, pintu atau kawasan teres juga. Tujuan mereka adalah untuk mengurangkan jumlah cahaya matahari dan haba yang memasuki rumah, dan dengan itu membuat rumah yang lebih selesa dan mengurangkan risiko perabot dan langsir pudar.

Jenis-jenis Awning

Awning boleh melintang atau menegak dalam bentuk, ditarik balik atau tetap , dan boleh sama ada melihat-melalui atau legap sepenuhnya , bergantung kepada keadaan. Awning ditarik balik mempunyai satu pihak tetap ke dinding dan ia boleh dilanjutkan atau menarik balik apabila diperlukan menggunakan kawalan manual atau elektronik dikendalikan. Awning tetap mempunyai satu sisi dilekatkan ke dinding dengan pihak lain kekal disokong oleh rangka kerja logam.

Dari segi fungsi anda mempunyai pilihan-pilihan berikut dari segi jenis:

  • ditarik balik
  • Automatik / bermotor
  • Tetap
  • Verandah
  • drop Lengan
  • Drop lurus
  • freestanding
  • Awning kain


Kerana Awning terletak di luar, kain yang ia dibuat daripada keperluan untuk berdiri dengan keadaan cuaca yang berbeza, dari matahari penuh kepada hujan. Fabrik yang digunakan dalam Awning datang dalam pelbagai corak dan warna dan harus dirawat datang untuk membantu mencegah cendawan dan reput.
Sebuah pembekal awning berdedikasi akan dapat menasihati anda tentang jenis terbaik Awning untuk keperluan anda.

Berapa Kos pemasangan  Awning?
Kos awning yang akan biasanya akan terdiri daripada bahan-bahan, aksesori dan buruh untuk pemasangan. Saiz awning anda adalah satu lagi faktor utama dalam menentukan kos keseluruhan. Apabila mengkaji kos ingat bahawa fabrik tahan lama tahan acuan dan bahan-bahan yang menampilkan reka bentuk laras amnya akan lebih mahal. Ini adalah benar pilihan bermotor.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 11:55 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani