Home » , » Interior Decorator

Interior Decorator

Semua yang anda perlu tahu tentang Juruhias Interior

Penghias dalaman adalah berkenaan dengan menghias bilik menggunakan cat , kertas dinding , lantai, lampu, perabot dan bahan-bahan permukaan yang lain supaya bilik yang menarik dan mudah untuk digunakan. Mereka tidak membuat apa-apa perubahan struktur ke rumah tetapi bekerja dengan rumah "kerana ia adalah ". Hiasan dalaman adalah satu bidang reka bentuk dan oleh itu, profesional terlatih dan berkelayakan.

Juruhias dalaman bekerja rapat dengan pelanggan mereka untuk mengetahui apa yang kelihatan atau gaya yang pelanggan berharap untuk mencapai dalam rumah mereka. Mereka mempunyai hubungan dengan pembekal pelbagai bahan-bahan seperti cat, perabot , lantai dan lain-lain biasanya boleh mencari apa yang anda selepas. Ini menjimatkan masa anda dalam mendapatkan bahan-bahan untuk rumah dan selalunya mereka boleh mendapatkan sekeping yang sempurna pada harga yang lebih murah.



Tugas-tugas yang penghias dalaman mesti melaksanakan apabila melengkapkan projek termasuk:

  • mengukur ruang dan melihat kawasan yang sedia ada
  • memberi nasihat kepada pelanggan mengenai skim warna yang sesuai , susun atur, lampu, perabot, lantai , langsir, cat, kertas dinding dan produk perkakasan yang diperlukan
  • menyediakan lakaran , reka bentuk dan anggaran kos
  • sumber kelengkapan, perabot dan hiasan
  • menyelia projek dan pedagang yang berkaitan (contohnya susunan perabot , pelukis , juruelektrik )

Selain ini , penghias dalaman mesti terus mengikuti trend semasa dan bahan-bahan baru .

Apabila memilih penghias dalaman anda, meminta untuk melihat contoh kerja mereka sebelum ini supaya anda boleh lihat jika gaya mereka sesuai dengan wawasan yang telah anda. Ramai juruhias dalaman pakar dalam gaya tertentu jadi jika anda selepas melihat tertentu seperti "pantai ", " timur " atau " Tuscan ", pakar-pakar ini boleh menjadi pilihan yang baik. Walau bagaimanapun, semua juruhias dalaman dapat bekerjasama dengan anda untuk mencipta rupa yang anda selepas. Juga meminta rujukan daripada pelanggan-pelanggan sebelumnya dan untuk melihat kelayakan mereka.

Berapa Upah Kos Juruhias Interior ?
Projek besar dengan belanjawan yang lebih besar mungkin melibatkan penghias dalaman memilih semua elemen - dan mereka biasanya akan memetik yuran sama rata untuk perkhidmatan ini. Jika anda hanya mahu untuk mendapatkan beberapa inspirasi seorang juruhias dalaman biasanya akan quote yuran perundingan selama beberapa jam dibelanjakan dengan anda di rumah anda. Ada juga yang menawarkan pengalaman gaya membeli-belah peribadi , di mana mereka menemani anda untuk memilih perabot dan skim warna.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 11:27 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani