Home » » Perkhitmatan Pemasangan Kalis Air

Perkhitmatan Pemasangan Kalis Air

Mendapat masalah dengan dinding, lantai bilik mandi dan sebagainya? tiba masanya anda memilih perkhidmatan kontraktor pemasangan kalis air yang terbaik bagi bangunan rumah anda. dengan kualitas terjamin selaku pembekal perkhidmatan kontraktor pemasangan kalis air membentangkan kepada membantu anda mencipta binaan cantik dan terjaga keawetannya. Kalis air ialah sejenis bahan cat yang tahan atau anti bocor. Kalis air atau pelapis anti bocor itu diperlukan bagi bahagian bangunan yang terdedah terjejas rembasan air sebagai contohnya dinding rumah di bahagian luar atau bilik mandi. Rembasan air yang sering mengenai dinding rumah akan membuat bangunan itu menjadi rosak warnanya, juga berisiko bagi ditumbuhi aneka jenis cendawan. Ini sudah tentu saja akan merosakkan kecantikan dan ketahanan dari bangunan rumah kediaman anda.


Segara lah menjadi rakan kongsi dengan kami, selaku pembekal perkhidmatan kontraktor pemasangan kalis air. Kalis air terbuat dari bahan dasar bitumen, atau sering biasa juga digelarkan asfalt. Dengan teknik yang ditetapkan, bitumen itu digunakan dalam keadaan sejuk untuk mempunyai daya lekat yang lebih kuat. Bitumen tersebut selanjutnya dilarutkan dengan bahan kimia tertentu atau boleh juga menggunakan pelarut air. Bagi bahan pelarut yang diperbuat daripada bahan-bahan kimia, tidak biasanya mesra alam.


Disamping, orang akan berasa pening serta bau tak sedap terdedah kepada bahan kimia. Oleh kerana itu, disarankan untuk guna pelarut air. Kalis air terdiri daripada dua jenis, yakni kalis air bagi bilik di dalam dan kalis air bagi ruang luar. Bagi jenis yang di dalam bilik biasanya harganya jauh lebih murah dibanding yang bagi ruangan luar. Untuk kawasan dalaman yang biasanya memerlukan kalis air adalah binaan bangunan seperti bilik mandi. Kalis air bagi luar lebih bertahan terhadap perubahan cuaca sebagai contohnya kesan sinaran matahari serta hujan. Bahagian binaan luar yang biasa menggunakan kalis air contohnya, longkang, karpusan serta dinding rumah


Memandangkan mencukupi kepentingan fungsi kalis air bagi bangunan rumah anda, maka tak perlu berfikir panjang lagi bagi mengekalkan ketahanan rumah anda, kami selaku pembekal perkhidmatan kontraktor pemasangan kalis air akan membantu anda menjaga binaan kediaman rumah anda tentu dengan kualiti terbaik dan perkhidmatan yang memuaskan.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 2:32 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani