Home » , » Pasang Paving

Pasang Paving

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pakar Paving

Membuka merupakan cara yang kos rendah yang bergaya untuk mewujudkan ciri atau utiliti kawasan di ruang luar anda. Ia boleh digunakan di taman dan jalan masuk , bergantung kepada apa keperluan anda. Kerana itu terdapat pelbagai warna, tekstur dan format yang tersedia , pavers boleh membuat hampir semua jenis rupa dan adalah lebih serba boleh daripada permukaan keras lain. Diletakkan dengan betul, pavers boleh bertahan untuk seumur hidup dan penyelenggaraan yang sangat rendah. Apabila memilih pavers untuk projek anda, sila lihat di rumah dan taman anda dan pilih pavers yang akan mengikat dengan rupa. Sebagai contoh , jika anda mempunyai rumah , konkrit format besar kontemporari atau batu pasir pavers akan kelihatan hebat . Sebuah rumah yang lebih tradisional boleh mendapat manfaat daripada bata klasik membuka. Seorang pereka atau arkitek landskap taman akan dapat membantu anda memilih pavers betul untuk rumah anda - bantuan yang besar apabila anda mempertimbangkan berapa banyak pilihan boleh didapati !







Kekuatan dan Corak
Sebagai sebahagian daripada taman, paving hendaklah sekurang-kurangnya 40mm tebal dan dibentangkan di atas katil yang juga sekurang-kurangnya 40mm tebal. Jika anda menggunakan pavers di jalan masuk rumah anda, anda akan memerlukan paving kukuh yang diletakkan di atas katil yang sekurang-kurangnya 100mm tebal. Ketebalan tambahan diperlukan untuk integriti struktur. Membuka boleh diletakkan di beberapa corak termasuk basketweave , tulang hering, jejari, bon pengusung , gabungan pengusung dan kepala dan juga dalam corak penurap besar.

bahan
Terdapat pelbagai bahan-bahan yang terdapat di dalam paving termasuk bata , tanah liat, tanah liat , konkrit (konkrit juga boleh meniru kemasan lebih mahal seperti batu pasir untuk kos yang lebih murah ) , batu loh , kayu , potong atau batu split (seperti granit, batu kapur atau batu pasir ) dan seramik. Namun, tidak kira mana bahan yang dipilih , bahagian yang paling penting dalam mana-mana pekerjaan membuka ialah penyediaan asas.

Kepentingan Base Baik
Memanggil profesional untuk menyiapkan kerja anda membuka akan memastikan bahawa asas diletakkan dengan betul, memastikan bahawa pavers tidak akan bergerak dari masa ke masa . Asas membuka boleh sama ada papak konkrit atau pasir mampat dan asas jalan raya. Parit adalah isu - konkrit terutamanya tidak akan membiarkan air melalui - apabila memasang membuka jadi pastikan untuk memeriksa dengan majlis tempatan anda terlebih dahulu untuk memastikan bahawa anda memenuhi peraturan-peraturan mereka.

Berapa Kos pemasangan  Paving ?
kos di mana-mana dengan jenis membuka, saiz dan jenis kerja tiga faktor yang perlu dipertimbangkan. Corak rumit akan , sebagai contoh menjadi lebih mahal daripada besar paving format persegi untuk diletakkan.


Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 8:41 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani