Home » , » Design Idea Bilik Air

Design Idea Bilik Air

Pengubahsuaian lengkap boleh memberikan anda pilihan untuk mengemas kini dan termasuk ciri baru dalam bilik mandi anda. Ini mungkin satu skim warna baru , dua lembangan , elektrik bidet, mandi atau mandi yang lebih besar. Dengan perancangan yang teliti dan  inspirasi anda akan dapat untuk mendekati pengubahsuaian bilik mandi anda dengan keyakinan.

praktis
Semak dengan majlis tempatan anda sebelum anda memulakan kerja-kerja pengubahsuaian bilik mandi kerana mungkin ada peraturan-peraturan yang anda perlukan untuk memenuhi . Suatu perakuan kalis air sering diperlukan untuk bilik mandi. Seorang tukang paip atau tukang paip hijau boleh menasihati anda tentang praktis merombak , termasuk jika dan berapa banyak yang anda boleh menukar pelan lantai yang sedia ada.

ciri-ciri
Pilih ciri-ciri untuk memberi suasana untuk bilik mandi anda. Ini mungkin satu mandi antik, basin double atau berjalan kaki di bilik mandi yang menentukan dan menetapkan ciri-ciri bilik.

lantai
Pilih lantai yang meliputi dengan praktikal dalam fikiran , memastikan bahawa jubin adalah sesuai untuk kegunaan basah dan sesuai anti- slip penarafan. Juga mempertimbangkan pemanasan bawah lantai , kerana ini adalah mewah kecil yang membuat menghabiskan masa di bilik mandi semasa musim sejuk keseronokan.

lampu
Lampu adalah penting dalam bilik mandi, tidak kurangnya untuk menghapuskan bayang-bayang dan membolehkan anda untuk pengantin lelaki dan memanjakan dengan jelas. Termasuk suis pemalap untuk membantu anda berehat di dalam bilik mandi selepas hari yang panjang di tempat kerja atau dengan anak-anak.

cermin
Cermin menambah ruang dan dimensi untuk mana-mana bilik , tidak kurangnya bilik mandi, yang cenderung untuk menjadi ruang yang lebih kecil . Selalunya disepadukan dengan sia-sia untuk penyimpanan, membuat sebahagian besar cermin jika anda mempunyai ruang untuk mereka di dalam bilik mandi anda.

accessorize
Bilik mandi moden adalah semua tentang aksesori, jadi memanjakan diri dengan rak tuala panas, mandi kepala dua atau mandi spa. Ini semua akan membantu untuk membuat lawatan ke bilik mandi yang menyeronokkan dan bukan kerja rumah .

Comfort
Apabila memilih lekapan dan kelengkapan , pastikan ini adalah selesa untuk digunakan pada asas setiap hari. Ini terutamanya benar bagi tandas dan tempat duduk anda, serta mandi anda. Nasihat terbaik adalah untuk menguji produk-produk ini sebelum anda membeli.






































Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:22 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani