Home » , » Singki Bilik Air

Singki Bilik Air

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pembekal Sink Bilik Air
Singki Bilik Air datang dalam pelbagai mengejutkan saiz, bentuk, warna dan reka bentuk. Dari ciri bilik air tidak penting di sudut bilik untuk, reka bentuk mata-pop yang berwarna-warni, ada Singki  Bilik Air untuk memenuhi setiap rasa dan keperluan.



Singki  Bilik Air bukan sahaja perlu dipilih untuk estetika mereka, walau bagaimanapun. Juga mempertimbangkan yang di dalam rumah itu akan menggunakannya, berapa ramai akan menggunakannya, saiz bilik, berapa kerap tenggelam digunakan dan sama ada anda mahu ia untuk menyembunyikan paip dan / atau menawarkan ruang simpanan.

Jenis-jenis Singki  Bilik Air

Jenis yang paling biasa bahan tenggelam termasuk china vitreous , kaca (seperti berwarna, es dan jelas ) dan batu. Gaya tenggelam di pasaran termasuk:

  • Vanity : Salah satu jenis yang paling biasa Singki  Bilik Air, perkara yang salah akan dipasang ke dalam kabinet. Popular kerana kemampuan mereka untuk menyediakan penyimpanan dan menyembunyikan paip , kabinet boleh didapati di unit slimline untuk memaksimumkan ruang . Jenis-jenis tenggelam boleh dibentuk dari bahan yang sama seperti kabinet atau unit berasingan yang duduk di / pada kabinet.Di atas , semi- ceruk, atau di bawah kaunter tidak terjual. Singki  Bilik Air juga berbeza dengan cara yang ia akan diletakkan di atas atau di dalam sia-sia . Kaunter di atas adalah sendiri penjelasan dan dapat memberikan satu titik fokus yang indah untuk bilik. 
  • Singki  Bilik Air Semi- ceruk duduk sebahagiannya di dalam kabinet dan sebahagiannya di atas kabinet. Di bawah yang dipasang tenggelam sepenuhnya di bawah kabinet, menyediakan bersih, kelihatan minimalis. Singki Bilik Air yang tidak terjual kedudukan dalam kabinet slimline dan mempunyai bahagian mengunjurkan ke hadapan dari kabinet. Ini menawarkan manfaat yang mempunyai kabinet sambil menjimatkan ruang.
  • Kekaki : Jenis-jenis sinki yang diletakkan di atas asas daripada beberapa huraian. Pelbagai saiz , bentuk dan gaya, mereka sering dipilih untuk kelihatan dan keupayaan untuk menyembunyikan paip mereka.
  • Wall dipasang : Jenis-jenis ini juga Singki digantung. Mereka melekat pada dinding dan tidak menyentuh lantai. Oleh itu, mereka boleh memberikan pandangan yang minimalis dan membuat ruang kelihatan lebih besar. Ia juga mudah untuk membersihkan di bawah.
  • Singki  Bilik Air Corner : Ini gaya tenggelam amat sesuai ke kawasan sudut. Duduk di sudut kanan, ia adalah baik untuk digunakan apabila ruang adalah pada premium. Mereka boleh menjadi alas atau dinding dipasang.
  • Console : Ini satu Singki  Bilik Air dipasang pada meja. Belakang jadual dilampirkan ke dinding dan depan mempunyai kaki untuk menawarkan sokongan. Ia memberikan rasa keterbukaan.
  • Singki berkembar : Ini adalah biasanya untuk setup mandi 'dan perempuan '.

Singki  Bilik Air: Bekalan, Rekabentuk dan Pemasangan

Bergantung kepada jenis Singki  Bilik Air anda memerlukan, pembekal bilik mandi pakar, jabatan pembaikan rumah dan kedai-kedai perkakasan boleh menawarkan mereka. Terdapat banyak tenggelam siap yang boleh dipasang tanpa perlu mengubah paip yang sedia ada. Bagi mereka yang lebih reka bentuk khas, pengeluar profesional akan tenggelam reka bentuk dan pengeluar mengikut keperluan tertentu. Pemasangan boleh dijalankan dengan menggunakan tukang paip berlesen atau perkhidmatan di-rumah.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 7:35 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani