Home » , » Carport

Carport

Semua yang anda perlu tahu tentang Pembina Carport
Carports adalah pilihan yang lebih murah daripada garaj dan yang besar untuk menghiburkan dan menyimpan kereta. Walau bagaimanapun, carports , kerana sifat terbuka mereka, tidak begitu selamat kerana garaj. Anda boleh membeli kit dan membina Carport ini sendiri atau mempunyai membina satu profesional untuk anda. Kelebihan yang lebih Carport garaj adalah bahawa mereka boleh ditambah ke lebih masa sekiranya anda memerlukan lebih banyak ruang.

Menggunakan Pembina Carport  Profesional

Adalah dinasihatkan bahawa anda mendapatkan bantuan profesional apabila menambah Carport untuk harta anda. Jika anda mempunyai papak konkrit dipasang , pastikan konkrit mencurah dilakukan secara profesional.

Rekabentuk Pilihan Carport

Untuk Carport reka bentuk dan bahan , terdapat pelbagai pilihan disediakan untuk anda. Manakala keluli kayu, dan batu adalah biasa, aluminium adalah semakin popular kerana ia adalah ringan dan membolehkan reka bentuk yang inovatif lebih - terutamanya bumbung gaya julur . Pilihan yang lebih tradisional termasuk bumbung bersudut atau bertebar layar dengan empat tiang sokongan. Carport anda sama ada boleh disepadukan dengan struktur yang sedia ada di rumah anda atau freestanding .






Memilih pembina Carport

Apabila memilih pembina untuk benar-benar membina Carport anda, bangsal atau garaj , terdapat beberapa perkara yang perlu anda perhatikan. Pertama, anda perlu memastikan bahawa pembina sepenuhnya berlesen dan dilindungi . Mereka juga perlu bersedia untuk memberikan anda sebut harga sebelum sebarang kerja dimulakan dan melalui kontrak dengan anda untuk memastikan bahawa terdapat tiada kos tersembunyi. Pastikan pembina ternama dengan memeriksa rujukan mereka dan meminta untuk melihat beberapa contoh-contoh kerja mereka sebelum ini jika boleh.

Berapa kos untuk pembuatan adalah Carport?

Kos Carport akan berdasarkan beberapa faktor termasuk bahan-bahan yang digunakan dan pembina caj buruh standard. Reka bentuk Carport juga boleh berbeza-beza , dari struktur asas berdiri untuk reka bentuk yang bersepadu dengan rumah yang sedia ada. Penyesuaian lebih banyak anda memerlukan , lebih banyak anda mungkin membayar. Standard versi gaya kit itu akan menjadi pilihan yang paling berkesan kos .
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 8:11 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani