Home » » Rumah Banglo

Rumah Banglo




tertarik dengan rekabentuk rumah banglo? barangkali tidak keseluruhan orang inginkan hidup di tempat tinggal yang demikian besar. namun pasti anda penasaran bagaimana untuk reka serta apa saja segi kemewahan yang ada dari sesuatu rumah?






















































































hari ini kita membawakan sebahagian Gambar rumah banglo semoga anda senang sama layaknya saya. lebih teliti rumah-rumah banglo ini layaknya membawa kita untuk menyertai rasa atmosfera dalamnya.

exterior Banglo


apabila dilihat dari luar, perkara utama yang boleh kita tengok segera iaitu saiz rumah. rumah mewah biasanya mempunyai wujud yang besar. tidak ada saiz yang semestinya, tetapi pasti jauh semakin besar dari pada rumah minimalist jenis 36 serta rumah minimalist jenis 45.

selepas pintu masuk, design rumah mewah dan moden umumnya yang dihiasi dengan hadirnya taman yang besar serta indah dibahagian depan. rumput rampai hijau yang begitu rapi serta terurus, serta seni bina yang sesuai dengan gaya serta pemilihan si pemilik.

bukan sahaja di depan, taman besar juga umumnya dijumpai di sebalik rumah untuk mendapatkan kawasan yang lebih persendirian, spesial untuk keluarga, atau sahabat dekat sahaja.

pembinaan yang kukuh dengan bahan terbaik, dan finishing yang prima pada total bahagian jadikan sesuatu rumah banglo semakin menonjolkan ke-eksklusifannya. perihal lain, topeng rumah banglo senantiasa memaparkan visual yang indah serta enak dikesan oleh mata.

sekarang ini, pelbagai orang kaya yang justru mengidamkan mempunyai tempat kediaman banglo di bukit namun orang di luar bandar ramai inginkan tempat tinggal di bandar. bagaimana untuk dengan anda? mempunyai impian bagi mempunyai tempat kediaman banglo?



Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 7:07 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani