Home » » pemasangan kertas dinding atau stencil di Kualalumpur dan Selangor

pemasangan kertas dinding atau stencil di Kualalumpur dan Selangor

Rumah dalam sekejap dengan kertas dinding dinding Kesan ceria mengisi di setiap sudut ruang. Dipaparkan okay tidak perlu untuk mahal, wang sesiapa berkata tidak boleh tampil bergaya?






mengapa tidak wallpaper dinding? memanglah gunakan kertas dinding kelihatan elegan. tetapi ingat! tidak keseluruhan sesiapa sahaja boleh mengaplikasikannya kerana terpentok harga yang mahal serta pemasangan tersebut.

memanglah harga wallpaper dinding tambah lebih terjangkau oleh sesiapa lalu. bagi yang berkantong tidak tebal boleh merubah situasi tempat tinggal jadi bernilai.


ini dia, sebagai ciri pembeza pada kertas dinding dinding dengan kertas dinding iaitu tehniknya. kertas dinding dinding dengan menggunakan teknik cutting, yang tidak dimiliki kertas dinding. hingga wujud motif yang dikehendaki lebih nyata serta memiliki ciri khas sendiri,


yang berlebihan Lebih banyak, sistem pemasangan tersebut tidak rumit. amat mudah serta cepat. mencukupi ditampal sahaja di dinding, lantai keramik, mahupun kaca. mengikut kreasi pemilik tempat tinggal. disamping itu di luaran lalu boleh dipercantik dengan kertas dinding dinding.


satu lagi keistimewaannya, kertas dinding dinding bukan merosakkan cat pada tembok kerana bisa dilepaskan serta dipasang ulang kembali. seketika kertas dinding dinding sukar mengelupas dan mengambil masa yang lama untuk membersihkannya.


Berikut Contoh kertas dinding dinding









Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 1:37 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani