Home » , , » Bilik Tidur Yang Selesa dengan Rumah Tropika

Bilik Tidur Yang Selesa dengan Rumah Tropika

Reka bentuk rumah tropika ialah style seni bina sangat banyak permintaan pemastautin Malaysia. ini dikeranakan keadaan cuaca di Malaysia yang tropika di mana kadang-kadang hujan lebat atau Selain itu cuaca panas yang berlaku masa musim kemarau.

Untuk bilik tidur utama contohnya. terapkan bentuk tingkap yang yang luas untuk bikin peredaran hawa lancar. menerapkan warna pastel / Muda pada pada satu bahagian tembok Bilik Tidur Utama. setelah itu, perlu menggabungkannya dengan warna putih tembok yang lain. perpaduan warna yang quiet sekalian memberi sentuhan semulajadi yang selesa.



untuk perabot baik tentukan yang diperbuat daripada bahan kayu. hingga, pelan tropika yang selesa dan dekat dengan alam mendapati di dalam bilik tidur. bilik tidur, meja konsol, arm chair, dan peti warna coklat dari kayu memberi tanggapan asli, akrab, hangat, dan juga elegan. warna coklat dapat digunakan lagi yakni pada beddings dan karpet.

atas lantai yang pakai warna krem serta warna putih untuk lampshades, bingkai gambar, dan hiasan dinding. janganlah lupa Letakkan tumbuhan hijau didalam pot di sudut bilik yang untuk menambah kesan kesegaran yang selesa. bilik tidur dgn rencana tropika yang nampak sesuai serta memberi rasa betah.

di antara ciri utama rumah tropika iaitu reka bentuk daun pintu serta tingkap rumah tropika yang lebar serta yang besar sehingga peredaran hawa boleh berlangsung dengan baik. sesuatu reka bentuk rumah tropika musti dapat berhadapan pelbagai musim di kawasan tropika layaknya Malaysia.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 1:02 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani