Home » » 10 Favorite Material Tabletop

10 Favorite Material Tabletop

1.Stainless Steel tabletop
Keluli tahan karat mengambakan rupa yang moden dapur Keluli tahan karat menyelaras dengan mana-mana warna dan merupakan salah satu daripada bahan-bahan tabletop paling mudah untuk membersihkan - hanya lap dengan kain dan sabun yang lembut. Ciri-ciri yang paling menarik dalam bahan ini adalah keupayaan untuk menghalang pembentukan bakteria, menjadikan tabletop yang paling bersih .




2.Tabletop kaca
Selain daripada, penampilan anggun bersih, tabletop kaca mempunyai banyak manfaat. Kaca boleh memotong apa-apa bentuk dan tekstur dan boleh berwarna dalam mana-mana warna. Walaupun ia adalah pilihan yang pricier, ia menjadi semakin popular kerana melihat moden. tabletop mudah untuk menjaga kebersihan dan permukaan tidak berliang menjadikannya noda tahan dan salah satu yang paling bahan tabletop kebersihan ada. Untuk membuat ia lebih tahan lama, pilih kaca yang sekurang-kurangnya 1 inci tebal.




3.Tabletop konkrit
Ini tabletop konkrit tebal adalah tumpuan utama di dapur moden ini .tabletop konkrit adalah sangat disesuaikan - anda boleh memilih mana-mana warna noda dan tekstur. Konkrit bercampur dengan baik dengan bahan-bahan yang berbeza, seperti kaca, jubin dan marmar untuk mewujudkan satu jenis rupa. Selain dari rupa mata menyenangkan, konkrit adalah tenaga yang cekap - apabila suhu di dalam rumah anda naik, konkrit menangkap haba dan melepaskannya apabila suhu menjadi sejuk.




4.Tabletop  kayu
Tabletop  kayu boleh menjadi kedua-dua fungsi dan hiasan. Yang berfungsi sesuai untuk mencincang makanan, dan orang-orang yang paling hiasan dipasang di pulau dapur untuk melihat mewah. Apabila ditutup, tabletop  kayu adalah kebersihan untuk mencincang daging, dan anda tidak perlu bimbang tentang meletakkan periuk dan kuali panas di permukaan kerana ia tahan panas.




5.Tabletop  kitar semula
Tabletop  kitar semula, yang dibuat kepada berlangsung lama, datang dalam pelbagai bahan-bahan kitar semula, termasuk konkrit, kaca, kertas, plastik komposit dan kitar semula.




6.Tabletop  Granite
Tabletop granit mengasah, yang memberikan kemasan baik dan bukannya kelihatan berkilat tradisional. Rintangan untuk menggaru, kerepek, retak atau pecah menjadikan granite salah satu Tabletop  batu paling tahan lama. Granite adalah pilihan yang terbaik jika anda mahu untuk menaik taraf dapur, dan ia menyelaraskan dengan gaya reka bentuk yang paling jadi anda tidak perlu mengubahnya dengan setiap merombak dapur.


7.Tabletop Marmar
Urat kelabu-tona dalam Tabletop  marmar bukan sahaja dari segi estetik, tetapi juga membantu menyamar haus dan lusuh dan menyembunyikan kesan.Tabletop marmar mempunyai rupa elegan.



8.Tabletop Tile
Tabletop jubin adalah pilihan yang terbaik jika anda mahu bahan yang murah yang mudah untuk mengekalkan. Ia mudah untuk menyelaraskan dengan atau campuran dan sepadan dengan gaya reka bentuk yang berbeza.

9.Tabletop kuarza
Kuarza adalah salah satu daripada bahan-bahan yang paling sukar di dunia dan boleh dikatakan bebas penyelenggaraan. Ia tidak perlu dimeterai seperti banyak tabletop batu lain dan sangat tahan lama.


10.Tabletop travertin
Tabletop  travertin mengambarkan  Dunia Lama klasik rupa ke dapur neutral berwarna. Jika anda tidak mengisi dan mengelak permukaan diadu,  travertin boleh memerangkap makanan dan bakteria dan menyerap cecair, yang menjadikan  travertin penyelenggaraan yang lebih tinggi daripada lain-lain permukaan. Walaupun penyelenggaraan yang tinggi, bahan ini adalah salah satu pilihan yang paling estetika menyenangkan dan membawa yang panas, rasa menjemput kepada mana-mana gaya reka bentuk dapur.


Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 5:48 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani