Home » » Bagaimana Memilih Tile Untuk Dapur

Bagaimana Memilih Tile Untuk Dapur

Memulihara sumber asli dan kewangan jangka panjang anda dengan memilih bahan lantai dapur dengan ketahanan dan kecantikan

Melangkah hijau dengan lantai dapur anda membawa faedah luar membuat anda rasa baik mengenai pilihan anda. Ketahanan adalah hadiah terbesar. Fikirkan rumah dengan lantai kayu yang boleh hampir satu abad lama - ini adalah pemikiran yang mampan yang terbaik, kerana jangka hayat yang panjang lahir daripada bahan tahan lama bermakna pemuliharaan sumber semula jadi. Dan pendekatan ini adalah jenis sumber kewangan anda juga.



Lantai Kayu

Ekologi berbahasa, kayu boleh menjadi yang terbaik atau yang paling teruk daripada bahan-bahan. Ia boleh menjadi hampir sempurna apabila dituai secara berterusan. Ia tahan lama, ia mempunyai kitaran hayat yang panjang, dan pengilangan boleh mudah dan memerlukan tenaga yang sedikit. Walau bagaimanapun, kayu yang tidak dituai mampan boleh alam yang merosakkan. Apabila memilih lantai kayu, melihat untuk perkara berikut untuk memastikan anda membuat pilihan yang paling mampan.



Laminate Floor

Kayu keras tropika adalah hutan yang paling sukar di planet ini, menduduki kedudukan teratas pada skala Janka, yang menjadikan mereka pilihan yang terbaik untuk lantai tahan lama. Walau bagaimanapun, penuaian hutan tropika menyebabkan kemusnahan ekologi yang penting. Mencari kayu  disahkan adalah penting terutamanya dengan kayu keras tropika, kerana ia akan memastikan kayu telah dituai secara mampan.



Kejuruteraan lantai kayu. Melanjutkan lantai kayu ke dapur adalah cara yang hebat untuk jahitan bersama beberapa ruang, sebagai rumah ini menunjukkan. Berbuat demikian memerlukan lantai kuat yang boleh mengambil memakai dapur doles keluar. Lantai kayu kejuruteraan boleh menjadi pilihan yang tahan lama, kerana mereka mempunyai venir nipis daripada kayu siap disokong oleh beberapa lapisan, atau plys, kayu lebih. Ini sistem berlapis menjadikan kayu kejuruteraan lebih stabil daripada kayu pepejal dan kurang berkemungkinan untuk meledingkan apabila berhadapan dengan perubahan suhu dan kelembapan. 



Diselamatkan lantai kayu. Mengapa menggunakan bahan dengan kandungan kitar semula apabila anda boleh bahan upcycled? Berbuat demikian menetapkan bar yang tinggi untuk kelestarian dan adalah satu peluang untuk membawa beberapa sejarah dan personaliti untuk dapur anda. Rasuk diselamatkan dari bumbung gudang 100 tahun telah dikisar ke dalam lidah dan alur lantai untuk dapur ini.




Lantai linoleum.
Lama kelamaan ia telah keliru dengan mana-mana dan sering tidak-begitu-baik lembaran vinil, sedangkan kedua-dua mempunyai sedikit persamaan. Linoleum benar diperbuat daripada bahan-bahan semula jadi, termasuk minyak biji rami, dan memang antimikrob - sifat yang cukup rapi untuk dapur.
Linoleum boleh didapati dalam kepingan, jubin atau papan. Jika anda tidak membuat corak dengan jubin, saya cadangkan menggunakan kertas, kerana anda akan mempunyai kurang sendi dan kurang tempat untuk lantai untuk menunjukkan usia. Pastikan bahawa mana-mana pelekat adalah bebas daripada pelarut 




Lantai gabus. 
Kehangatan dan keselesaan gabus di bawah kaki menjadikan ia pilihan yang terbaik untuk dapur, di mana kita sering berdiri untuk jangka masa yang lama. Cork juga touts banyak cred hijau: Ia adalah sumber yang boleh diperbaharui dengan pantas dan dilindungi dengan teliti. 



Lantai getah gabus-campuran. 
Gabus enak mendapat wajah baru apabila dicampur dengan getah dikitar semula, seperti dalam ini talian, yang dibuat dengan 35 peratus preconsumer kandungan dikitar semula. Produk ini boleh didapati dalam kedua-dua gulung dan jubin, dan datang dalam 17 warna-warna yang berbeza, dari neutral warna terang.




Lantai konkrit. 
lantai konkrit sering kedua-dua tingkat selesai dan lantai struktur juga. Memudahkan sistem lantai kompleks kepada bahan tunggal merupakan penyelesaian yang bijak, cekap dan kos efektif. Untuk hijau konkrit anda, anda boleh meningkatkan kandungan abu terbang (oleh-produk pemprosesan arang batu), tetapi berbuat demikian hanya jika arang batu diproses di kawasan anda. Jika tidak, kesan alam sekitar mengangkut abu terbang yang melebihi manfaat. Selain itu, pertimbangkan untuk menambah kaca yang dikitar semula untuk mengurangkan jumlah dara agregat yang digunakan.



Lantai terazo. 
Seolah-olah indestructable, terazo mendapat A + untuk ketahanan, dan juga untuk kelihatan baik. Bahan ini, diperbuat daripada cip marmar atau granit di set konkrit dan digilap, boleh menjaringkan tinggi untuk kelestarian juga .Terrazzo satu kelemahan adalah bahawa ia boleh menjadi sukar untuk berdiri di atas untuk jangka masa yang lama.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 6:54 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani