Home » » Reka Bentuk Siling Kotak

Reka Bentuk Siling Kotak

Terperinci seni bina yang benar-benar salah satu azimat saya setiap kali saya melihatnya, selain tingkap besar mempamerkan pemandangan yang hebat, adalah siling rasuk kotak. Bagi saya mereka hanya mengumumkan yang berkualiti, menyatakan pembina ini mengambil masa dan perbelanjaan untuk menambah perincian indah. Millwork menambah watak abadi dan dilihat paling kerap di rumah-rumah yang bergaya tradisional, tetapi kadang-kadang muncul di tempat-tempat yang tidak dijangka dengan kejayaan.



Di samping itu untuk menambah keanggunan dan terperinci yang menetapkan ruang selain daripada orang ramai, siling rasuk kotak turut hadir manfaat tersembunyi! Rasuk kosong yang besar untuk memasang lampu dan bersembunyi wayar atau paip semasa membina atau merombak. Namun satu lagi sebab untuk menjadi peminat siling rasuk kotak!



Siling rasuk kotak sering dilihat di dapur dan contoh ini menunjukkan mengapa ia adalah satu idea yang sangat baik. Berikut rasuk menambah pergerakan kepada ruang. Mata berikut rasuk berjalan lebar dari bilik dan turun ke pandangan, sebagai barisan rasuk dengan bingkai pintu Perancis. Berfikiran baik reka bentuk tidak membayar!



Di mana lagi adalah siling rasuk kotak popular? Dalam bilik makan, yang cenderung untuk menjadi salah satu bilik paling formal di rumah. Dalam contoh ini kelihatan segar dan dikemaskini, akibat yang indah di dinding biru bersebelahan dengan banyak millwork putih. Sebagai nota sampingan, perlawanan moden di latar depan adalah sangat menarik berpasangan dengan kandil hiasan di ruang makan.



Berikut penambahan rasuk berasa agak mudah, walaupun di dalam bilik formal, mungkin kerana rasuk adalah yg dipotong kasar. Madu kayu tona adalah beberapa warna lebih ringan daripada lantai, yang membantu mewujudkan rasa tinggi, seperti juga panel menegak lapisan dinding. Jika rumah ini adalah untuk dijual, seseorang akan sila berikan saya peluang untuk mengadakan ia!























Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:14 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani