Home » » Reka Bentuk Siling Wallpaperend

Reka Bentuk Siling Wallpaperend

Meletakkan corak di atas kepala anda akan menambah tekstur dan kehangatan - dan benar-benar mengubah ruangan anda

Corak sama tekstur, yang akhirnya bermakna kehangatan, jika anda sedang mencari cara yang kreatif untuk menambah musim ini, mempertimbangkan kertas dinding siling. Ianya adalah sebahagian dari bilik yang selalu memandang ke atas, tetapi menambah corak utara boleh mengubah ruang.



Jika anda mempunyai masalah memikirkan apa jenis kertas dinding akan kelihatan terbaik di siling anda, mulakan dengan skim warna yang telah ditubuhkan di dalam bilik. Kertas dinding ini mengambil petunjuk dari kedua-dua neutral di nurseri ini dan peta yang berwarna-warni tergantung di atas katil itu.



Di dalam bilik ini, corak halus membuktikan pelengkap sempurna untuk dinding meningkat.



Jari-jari dinding pada siling ruang tamu ini menambah tekstur yang tidak diduga ke ruang yang sebaliknya neutral.



sebuah siling wallpapered melengkapkan bilik tidur kontemporari hitam dan putih.

Jangan berasa seperti ruang tenang adalah satu-satunya yang boleh mendapat manfaat dari siling wallpapered. Selagi skala corak top up melengkapkan apa yang terdapat di dalam bilik, ia boleh bekerja dalam banyak gaya bilik.



sebuah siling wallpapered juga besar untuk ruang kecil, terutamanya jika anda masih sedikit pasti komitmen. Pertimbangkan bilik mandi, almari atau mudrooms untuk memanaskan diri anda (dan ruang anda) untuk idea.


Melanjutkan dinding yang lalu siling had untuk mewujudkan sempadan. Ia membantu untuk melanjutkan perpaduan hiasan siling dengan seluruh ruang.



Mahu mengambil ruang makan anda ke peringkat seterusnya? Wallpaper siling dengan warna yang dramatik, seperti hitam. Ini tambahan glamor pasti akan menjadi sukar ditandingi.


Jika hitam adalah sedikit lebih atas untuk anda, pergi dengan logam a. Ini kawasan makan desa mengambil rayuan edgier dengan siling wallpapered dalam tin.


Ini ruang makan adalah gambar keanggunan dengan kertas dinding tin emas gelap melengkapkan rupa.




Sudah mempunyai dinding yang agak grafik di dinding anda? Melanjutkan corak baru ke siling. Mencari sesuatu dalam skala yang saling melengkapi, dan mungkin warna yang lebih neutral, jadi ruang yang berasa selesa dan menarik, tidak sombong
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 6:10 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani