Home » , » Aksesori Bilik Air

Aksesori Bilik Air

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pembekal Aksesori  Bilik Air
Aksesori  Bilik Air adalah barang-barang yang diletakkan di dalam bilik air selepas semua kerja-kerja pengubahsuaian yang lain telah selesai, seperti kerja-kerja struktur, lukisan, pemasangan daripada  Bilik Air dan lain-lain Pada asasnya, produk akhir pengubahsuaian  Bilik Air.


Apakah Aksesori  Bilik Air?
Aksesori  Bilik Air merangkumi semua daripada yang berikut:


  1. rel tuala atau cincin
  2. jubah cangkuk
  3. rak sia-sia
  4. pemegang roll tandas
  5. pemegang berus gigi
  6. hidangan sabun
  7. kabinet penyimpanan
  8. rak
  9. penyimpanan  Bilik Air yang lain
  10. cermin
  11. tong sampah
  12. tirai mandi
  13. tapware

Pada asasnya, aksesori Bilik Air  adalah unsur-unsur kemasan bilik mandi anda.

Memilih Aksesori 
Apabila memilih aksesori anda , ia membantu untuk mempunyai pelan dalam fikiran untuk keseluruhan Bilik Air  anda. Ia adalah penting bahawa mereka adalah terletak dengan mudah dan bahawa anda telah dibenarkan untuk mereka apabila mereka bentuk pengubahsuaian sebenar. Jika tidak, anda mungkin terpaksa meletakkan aksesori di kawasan janggal membuat Bilik Air  sukar untuk digunakan. Tiada apa yang lebih teruk daripada yang tidak mampu untuk membuka pintu sepenuhnya kerana rel tuala yang terpaksa pergi di belakang kerana ada di tempat lain.

Terdapat pelbagai pilihan kos yang ada, yang bermakna bahawa anda boleh memilih untuk menghabiskan sebanyak atau sedikit yang anda mahu. Kemas kini berterusan dan siaran julat aksesori baru bermakna bahawa ada benar-benar sesuatu untuk setiap Bilik Air   Dan jika anda mengubah suai pada bajet, pilihan yang murah tidak perlu bermakna menjejaskan kualiti.

Akhir , terdapat gaya aksesori untuk dipertimbangkan. Anda boleh memilih untuk ultra- moden semua jalan melalui ke tradisional . Bahan-bahan yang biasanya datang dalam krom atau plastik tetapi tahan karat besi dan seramik juga pilihan. Kebanyakan barangan yang anda beli boleh dipasang sendiri.

Membeli Aksesori Bilik Air
Terdapat banyak pembekal aksesori Bilik Air. Berikut adalah beberapa orang-orang yang lebih biasa:

  • Pembekal Umum - ini boleh menyimpan hanya aksesori Bilik Air atau juga boleh menyimpan elemen-elemen lain Bilik Air seperti tandas, mandi, mandi , unit sia-sia dan sebagainya. Mereka mempunyai pelbagai baik dan biasanya saham pelbagai gaya .
  • Pembekal Pakar - seperti pembekal umum , mereka boleh menyimpan hanya aksesori atau semua elemen-elemen Bilik Air  Walau bagaimanapun, pembekal pakar biasanya mempunyai pelbagai yang lebih besar aksesori dan boleh memilih untuk menjadi pakar dalam jenama atau gaya tertentu. Tempat-tempat yang besar jika anda mempunyai sesuatu yang tertentu dalam minda .
  • Perkakasan Kedai - kedai-kedai yang besar jika anda hanya perlu untuk mengambil sesuatu dengan cepat. Mereka biasanya mempunyai semua jenis aksesori tetapi pelbagai mereka adalah lebih terhad yang umum atau pakar pembekal.
  • Jabatan Kedai - membawa pelbagai terhad aksesori Bilik Air tetapi mereka boleh menjadi sangat berguna untuk mengambil satu ciri atau sekeping kenyataan.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 7:18 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani