Home » » PERKHIDMATAN BINA DAN UBAHSUAI RUMAH di Kuala Lumpur dan Selangor

PERKHIDMATAN BINA DAN UBAHSUAI RUMAH di Kuala Lumpur dan Selangor

kami adalah team profesional yang sediakan bina rumah Bagi Anda yang menampilkan yang dimimpikan untuk memiliki tempat tinggal sendiri. team profesional dari kami yang sentiasa menolong anda di dalam sistem bangun rumah antaranya arkitek, reka bentuk dalaman serta luaran, pembinaan dan sebagainya yang kesemuanya mempunyai pengalaman yang dalam bidang masing tiap-tiap. sebagai tambahan kami juga berikan pengubahsuaian rumah untuk anda yang pingin menukar sebarang jenis maupun wujud membina rumah anda jadi tambah baik serta sesuai dengan yang dimimpikan anda.






sebagai profesional dalam bidang perkhidmatan bangun rumah serta pengubahsuaian rumah, kami senantiasa mempunyai tujuan untuk berikan perkhidmatan yang berkualiti pada pengguna kami serta dengan harga yang terbaik. saat memberikan perkhidmatan bangun tempat tinggal untuk customer, kami dapat menolong dari sistem perundingan atau pengenalan kepentingan anda dalam sistem pembinaan tempat tinggal yang dapat dikerjakan layaknya memastikan jadual pembangunan rumah anda, pembuatan gambar maupun reka bentuk jenis serta bentuk rumah, pengiraan butiran biaya harga bangun rumah atau rancangan biaya bayaran ( rab ) bangun tempat tinggal s/d sistem pengerjaaan bangun rumah serta finishing. perihal ini kami kerjakan supaya sistem pembinaan rumah yang anda kehendaki jalan sesuai dengan gagasan yang baik, serasi serta untuk mengurangkan risiko pengeluaran yang percuma. 

saat merancang bangun rumah, perihal yang pertama butuh dikerjakan yaitu mengenalpasti kepentingan pembinaan rumah hingga sesuai dengan hasrat. tiap-tiap kontraktor bangunan yang serius memiliki rancangan maupun rencana terinci mengenai layaknya apa jenis reka bentuk rumah yang dapat dibina. gagasan ini dapat menanggung pembangunan yang dikerjakan sesuai dengan keinginan serta kepentingan. perihal ini umumnya dikerjakan oleh team arkitek profesional yang telah memiliki pengalaman di bidangnya hingga hasil reka wujud jenis tempat tinggal tersebut kedepannya sesuai dengan standard serta ketentuan yang ada. 








bangun rumah yang kami berikan antara lain:
1. Membuat lakaran bangun rumah anda
Perkhidmatan ini kami berikan bagi anda yang memerlukan reka bentuk seni bina atau lakaran bangunan rumah anda secara cepat dan sesuai dengan keinginan anda yang dilakukan oleh arkitek-arkitek profesional yang kami miliki yang hasilnya nanti dalam bentuk gambar 3 dimensi.
2. Reka bentuk seni bina dan struktur bangun rumah.
Dalam proses seni bina dan struktur muda, perkhidmatan yang kami berikan antara lain meliputi perundingan keinginan dan keperluan pembangunan rumah, membuat konsep reka bentuk untuk rumah, membuat gambar denah bangunan rumah, membuat gambar struktur bangunan rumah, membuat gambar rencana kebersihan bangunan rumah, membuat gambar rencana pintu dan jedela rumah, membuat gambar reka bentuk model dan bentuk rumah baik itu reka bentuk dalaman dan reka bentuk luaran, membuat gambar pola lantai rumah, membuat gambar bilik mandi rumah, membuat gambar 3 dimensi bangunan rumah, dan perhitungan rancangan anggaran biaya (RAB) bangunan rumah.
3. Reka bentuk Rumah dan Pengawasan
Perkhidmatan ini kami sediakan bagi anda yang memerlukan ingin memakai jasa kami sebagai Arkitek sekaligus yang melaksanakan proses pembinaan rumah anda. Ketentuan dari perkhidmatan ini adalah:
- Http://bayanirenovation.blogspot.com/ menyediakan dan akan menghantar tenaga ahli Arkitek dan Awam untuk pelaksanaan pembangunan rumah.
- Harga perkhidmatan perkhidmatan ini adalah 10% daripada nilai projek yang di hitung dari RAB (Rencana Anggaran Kos) pembinaan rumah anda. (Diluar dari kos tenaga kerja / tukang).
- Pemilik projek menyediakan bahan bangunan yang di perlukan untuk pembinaan rumah
Memakai tenaga tukang dari kami atau anda sudah mempunyai tukang sendiri.
4. Reka bentuk Rumah dan Pelaksanaan secara Total pembangunan rumah (Borongan Total)
Perkhidmatan ini kami berikan untuk anda yang 100% mempercayakan pembangunan secara total rumah anda kepada kami, kami melaksanakan pembangunan rumah sesuai yang dituliskan dalam surat perjanjian kontrak sampai dengan serah terima kunci. Kami akan mengajukan Harga tawaran yang di hitung berdasarkan Rencana Anggaran Kos (RAB) sesuai dengan spesifikasi bahan dan material yang akan di pakai dalam proses pembinaan rumah.
5.Penuangan idea dalam bentuk Nyata
Idea dan impian tadi akan dituangkan dalam bentuk reka bentuk rumah oleh team arkitek, kemudian akan dituangkan dalam bentuk nyata dengan cara membina Rumah di kawasan yang sudah di sediakan.
6.Team Kerja
Arkitek yang mampu mereka bentuk, membina rumah secara cermat, cepat dan diprogramkan dengan bantuan team menyeluruh seperti: Tukang Bangunan, mandor, arkitek lapangan yang bekerja secara professional, semangat dan fokus kepada project tersebut.
7.Membangun dengan Serius
Terjadi hubungan batin yang kuat antara client dengan Team Bangun Rumah. Adanya hasrat, ghairah yang menggelora dalam membina rumah, hubungan komunikasi yang baik, saling mematuhi peraturan yang berlaku, ketepatan dalam progress, sehingga rumah yang di hasilkan benar - benar bernilai dan maksimum.











































Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 10:59 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani