Home » , » Kumpulan Gambar Teras Rumah 2013

Kumpulan Gambar Teras Rumah 2013

Teras rumah merupakan salah satu ruangan yang cukup penting yang mempunyai peranan untuk menyempurnakan kesan  pada rumah anda, dimana core home merupakan ruangan setengah terbuka pada luar rumah anda. Framework teras rumah memberikan kesan yang lebih kental terhadap rumah and sehingga terlihat ringkas dan elegan. core home boleh dikatakan bilik peralihan iranian luaran ke domestic. Mengenai fungsinya, modellingcore home dapat dibezakan menjadi pelengkap rumah maupun yang mempunyai fungsi khusus. Jika dilihat dari segi luaran rumah, maka teras rumah adalah salah satu bahagian yang paling penting dalam meningkatkan nilai keindahan rumah anda.

Macam-macam fungsi dan konsepcore home:
Ada yang menggunakan core home sebagai tempat untuk menghabiskan masa bersama teman-teman dan keluarga, ada pula yang memakai konsep teres sebagai taman, ada yang menggunakannya sebagai ruang tamu atau ruang keluarga, dan masih banyak lagi konsep-konsep lain sesuai dengan keperluan anda.

Secara keseluruhan, shape core home mempunyai fungsi yang mirip dengan ruang tamu dalam rumah anda, bezanya adalah core home berada di udara terbuka dan country peralihan dari reka bentuk luaran ke reka bentuk inland rumah. Untuk memiliki core home yang indah dan selesa, maka anda perlu membuat teres yang seindah mungkin dimana anda dapat betah berjam-jam disana.



















from more sources, if one of these images are yours, comprehend unconfined to Lense us to need your soul. thank you
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 2:52 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani