Home » » 14 Cara untuk Tambah Gaya siling

14 Cara untuk Tambah Gaya siling

Dapatkan untuk Hiaskan Atas Dengan Warna dan Tekstur

Apabila kita menghiasi rumah, menyempurnakan hiasan, hiasan dinding dan lantai seolah-olah menjadi yang diberikan. Tetapi bagaimana pula dengan siling? Apa yang diperlukan adalah satu pandangan ke atas untuk melihat luas yang di atas kepala kita - bermakna ia adalah sama seperti banyak peluang reka bentuk yang lain. Malah, siling adalah tempat yang tidak dijangka untuk benar-benar membuat bersinar ruang anda.

Sama ada anda pembentukan semula rumah semasa atau hanya mencari cara yang unik untuk menyegarkan kembali siling anda, lihat gambar-gambar ini untuk beberapa inspirasi. Melihat ke atas tidak akan sama.



Membuat api perapian menjilat siling. Ini mural menarik dicat kelihatan seperti api melompat dari balak dan splattered seluruh siling.



Untuk menaikkan siling mudah yang anda boleh mula dan selesai di hujung minggu, hanya cat siling warna pelengkap kepada hiasan di dalam bilik. Ini siling kuning tidak keajaiban bagi dinding ungu.

Kain terbungkus meningkatkan lorong ini, memberikan lampu bawah cahaya lembut.







Ruang berasingan dalam  loteng dengan memasang panel siling rendah tergantung tambahan di atas katil anda. Peribadikan panel dengan bingkai gambar digantung dengan skru kelihatan.



Cat tinggi gloss amat dramatik apabila digunakan untuk siling. Siling ini mengambil ia takuk lagi dengan gelombang yang dibina dalam pembinaan. Kepentingan visual sudah pasti tidak kurang di sini.



Cermin di siling menambah refleksi tambahan yang boleh membuat ruang berasa lebih besar dan lebih cerah.

Jika kita boleh accessorize seluruh rumah kami, mengapa tidak siling? Ini kanopi keluli tahan karat menggantikan siling biasa dengan drama memuncak dan tekstur.






Rawatan bata tidak perlu berhenti di luar atau perapian. Ini siling bata berkubah menawarkan persekitaran tradisional untuk dalaman dikemaskini.





Mari seni dinding anda terus di siling untuk melihat yang menggunakan seluruh bilik. Anda boleh menggunakan apa-apa yang anda ingini: cetakan seni, poster filem - anda nama itu.



Daripada bersembunyi gelegar siling, meletakkan mereka pada paparan. Mereka memberikan bilik ini kontemporari elemen semulajadi dan tekstur yang hebat. Anjing-anjing mengerikan tampan juga.

Malah apabila anda fikir anda telah mendapat semua dengan kertas dinding grafik, trim hitam dan lantai marmar, anda masih boleh sehingga ante bilik mandi anda dengan siling yang luar biasa. Ini salah satu ciri-ciri yang dicat tin timbul, dan kesan yang tidak boleh lebih menggiurkan.





Molding adalah apa yang anda buat itu. Daripada tradisional menggunakan ia hanya di mana dinding memenuhi siling, berseronok dengan dengan membuat reka bentuk pada siling itu sendiri. Jangan bimbang tentang reka bentuk yang sempurna yang seimbang di siling: ini bentuk berlian tidak berada dalam ulangan sempurna, menjadikan mereka semua lebih menarik.

Bagi rayuan moden, selesai siling anda dalam beberapa jenis logam, seperti rawatan timah ini terperinci. Keyakinannya dan kecanggihan yang akan campuran dengan perabot kontemporari dan menambah pelengkap yang tidak dijangka kepada satu set makan tradisional.






Menyambut tetamu anda dalam gaya penuh dengan bulat, siling cahaya lampu selesai dengan rawatan tekstur.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 6:44 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani