Home » » 13 Rawatan siling

13 Rawatan siling

 Siling adalah sesuatu yang boleh dihiasi, yang akan dibuat ke dalam sekeping seni. Ia boleh hanya sebagai penting dari perspektif reka bentuk lantai. Berikut adalah 13 rawatan siling yang cantik dan menarik yang membuat kenyataan reka bentuk yang benar.

Logam moden. Ini rasuk logam menambah faedah dan memecahkan aliran melintang berulang siling kayu. Great untuk rawatan siling kontemporari.


Merah, putih dan corak. Siling tare rumit menambah kualiti mencerminkan dan cerah untuk mengimbangi dinding merah yang mendalam, menambah kira-kira dan corak ke bilik. Ia adalah topi yang indah untuk nada yang kaya.

Memancing untuk sentuhan yang betul. Ini rasuk desa bersudut menambah penampilan rumah ladang meningkatkan reka bentuk dan rasa ruang. Mereka menyediakan pergerakan ke bilik dan memecahkan siling yang lain kosong.


Melihat ke langit. Pertimbangkan satu siri jendela langit untuk menarik mata ke atas dan mencerahkan ruang. Perhatikan bagaimana bentuk dan arah jendela langit jatuh sejajar dengan pintu di hujung ruang, membuat untuk integrasi yang padu dan lancar daripada jendela langit ke dalam reka bentuk keseluruhan.

Menjadi persegi. Ini ceruk, corak persegi pada siling box-alang membawa warna, tekstur dan kepentingan seni bina ke bilik. Nada coklat tua bekerja dalam suasana harmoni dengan coklat lain di dalam bilik untuk mewujudkan ruang yang menenangkan, bergaya dan abadi.

Melihat stria (dan bintang). Saya suka apabila tema yang dijalankan dengan cara yang benar-benar halus. Kain nubby di kerusi dan bersih, stria mudah dalam rawatan siling yang dicerminkan dalam besar-besaran "jalur" daripada dinding pokok birch. Tumbukan merah memberi ruang yang lengkap.



Hanya putih. Kayu dicat dan rasuk pada siling menambah faedah seni bina ke bilik tidur yang bersih dan mudah. Bilik penginapan yang luas, terang dan cerah.



Semata-mata yang sempurna! The kandil kristal, swags sutera, palet kelabu halus dan siling berkubah diukir membuat bilik duduk yang mewah.



Rayuan Star. Walaupun bilik ini adalah satu kajian yang sempurna dalam bagaimana untuk campuran corak dan warna, ia adalah semua tentang cermin pecahan-emas leafed dipasang pada siling. Ini menjadi bintang sebenar bilik.





Minuman keras manis memanggil. Kadang-kadang palet mudah memerlukan menumbuk warna. Bilik yang putih dengan sentuhan krom dan kaca adalah benar-benar dibawa pulang dengan rasuk minuman keras manis yang kuat. Lampu di rasuk membawa mata tambahan faedah dan menarik mata anda ke siling. (Seperti kita akan ketinggalan, betul?)



Lengkung adalah masuk tong kecil siling-dalam-siling menambah ketinggian manakala berpecah garis persegi di bilik mandi ini. Ia menyediakan peluang yang baik untuk perlawanan cahaya yang indah untuk hidup dan menerangi hari anda.



Logam berat. Kadang-kadang rawatan yang paling mudah boleh mempunyai impak yang besar. Perasaan industri ini panas rasuk logam kelabu membawa warna dan kehangatan kepada ruang, meningkatkan bata terdedah dan lain-lain bahan-bahan ruang.


Tinggi ho, Perak! Ini rasuk kayu kelabu dijalankan di seluruh ruang keseluruhan, membawa masuk elemen desa ke rumah sebaliknya moden ini. Bijak, ruang antara rasuk beratur dengan pintu almari, menambah satu lagi elemen reka bentuk yang menarik. Reka bentuk yang menakjubkan yang mudah, sepanjang jalan di sekitar.


Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 8:04 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani