Home » » Cara Mendapatkan Rumah Yang Mesra Alam

Cara Mendapatkan Rumah Yang Mesra Alam

Apabila anda mendengar istilah "bangunan hijau", anda mungkin berfikir pertama panel solar di atas bumbung atau pendarfluor padat (CFL) mentol. Kemudian anda mungkin mula memikirkan konsep yang lebih besar, seperti dinding dibina dengan Bal jerami. Tetapi manakala CFLs pasti mempunyai tempat mereka di setiap rumah, dan dinding bale jerami yang besar untuk penebatan dalam beberapa aplikasi, kuasa solar adalah salah satu perkara terakhir yang anda perlu berfikir tentang.

Pertama, anda perlu mengecut penggunaan tenaga rumah anda sebanyak mungkin, mengurus cahaya dan haba dan kehilangan, pastikan anda mempunyai kualiti udara yang baik dan periksa untuk memastikan bahawa anda mempunyai permukaan yang baik dikekalkan dalam dan keluar. Kemudian mahkota karya hijau anda dengan pelbagai photovoltaic. Adalah penting untuk memberi keutamaan kepada kehendak dan keperluan anda semasa merombak hijau, seperti mana-mana projek yang lain. Berikut adalah lima tempat untuk memulakan.

HighCraft Builders
1. Beli kipas mandi. Apakah perkara yang paling penting di dalam bilik air? Adalah sukar untuk berhujah dengan tandas dan air berjalan. Tetapi selepas mereka (dan sebelum anda menambah mandi), anda memerlukan kipas mandi. Saya kagum melihat betapa banyak bilik mandi saya pergi yang tidak mempunyai satu. Tetingkap tidak mencukupi, dan kipas kecil bising bahawa tiada siapa yang mahu menghidupkan tidak akan melakukan apa-apa yang baik.

Beli yang baik, kipas mandi tenang, dan jika ia tidak mempunyai sensor penghunian, wayar dengan suis pemasa berasingan. Peminat harus berjalan selama sekurang-kurangnya 10 minit selepas anda meninggalkan bilik untuk bau dan 20 hingga 30 minit selepas mandi. Pastikan lubang ke luar. Walaupun ia adalah penting untuk mempunyai satu tahap kelembapan di udara di dalam rumah anda, ia tidak baik untuk mempunyai semua di satu tempat. Melepaskan bilik mandi anda dan cat anda akan bertahan lebih lama, anda tidak akan menghadapi risiko pertumbuhan acuan dan pembersihan akan menjadi lebih mudah.



2. Mengurus cahaya. Urusan cahaya yang memasuki rumah anda adalah satu cara untuk menjimatkan bil utiliti dan membuat rumah anda tempat yang lebih ceria. Kajang ditempatkan secara strategik dan unjuran bumbung boleh membantu anda melakukan ini. Pada musim panas, apabila anda tidak mahu sebagai banyak cahaya atau haba, matahari adalah lebih tinggi di langit. Kerana cahaya hits rumah anda pada sudut yang lebih curam, awning yang sama yang menghalang cahaya pada musim panas akan membenarkan cahaya musim sejuk rendah sudut apabila anda paling memerlukan.

The awning digambarkan di sini menghidangkan tujuan yang lain. Kerana ia ditetapkan di bawah bahagian atas tingkap, ia mencerminkan menyala ke dalam siling, mewujudkan cahaya ambien yang bagus di dalam dan bukan silau a.

Satu lagi cara terbaik untuk mendapatkan cahaya ke dalam rumah anda tanpa membawa banyak haba yang tidak diingini adalah untuk memasang tiub cahaya solar. Ini menangkap cahaya musim sejuk yang rendah bersudut menggunakan lapisan mencerminkan dalam kubah di atas bumbung, dan adalah lebih mudah untuk memasang daripada jendela langit kerana mereka tidak memerlukan tajuk struktur. Juga tidak merasa terhad kepada bilik hak di bawah bumbung. Tiub mencerminkan boleh berjalan turun dari tingkat dua ke tingkat pertama walaupun almari atau dinding tebal, dan mereka juga boleh membuat giliran sedikit.

3. Melindungi . Jika anda menghabiskan wang yang banyak mendapat tingkap yang paling berkesan anda mampu , jangan biarkan haba melarikan diri di seluruh pihak mereka .

Jika anda pernah menggunakan buih boleh , bagaimanapun , anda tahu ia boleh menjadi rumit , proses kemas , dan beberapa tidak dapat tidak sia-sia apabila boleh kering. Jadi, jika anda mempunyai banyak berbuih untuk dilakukan, melabur dalam pistol buih. Buih tidak kering , dan anda boleh mengawal kadar aliran, yang bermaksud proses permohonan akan menjadi kurang kemas dan kurang membazir.

Sebaik sahaja anda meteraikan di atas rumah anda dengan buih dan mendempol , anda tidak mahu untuk memerangkap pencemar berbahaya dalam. Udara dalaman secara umumnya adalah lebih buruk bagi kamu daripada udara luar, jadi tidak menjadi bertambah buruk dengan menggunakan produk pembaikan rumah yang melepaskan sebatian organik meruap ke udara.

Kebanyakan anda mungkin telah mendengar cat tidak . Tetapi bagaimana pula dengan mendempol pelukis ? Saya telah mencuba banyak caulks "hijau" , dan yang paling tidak adalah seperti mudah untuk digunakan sebagai mendempol pelukis piawai . Ini produk dari Geocel adalah solven free  , dan ia berfungsi besar.



4. Menggunakan bahan-bahan tebus guna. Kawasan yang paling metropolitan kini mempunyai beberapa kedai-kedai menyelamatkan seni bina. Walaupun bahan-bahan yang diperbuat daripada bahan kitar semula yang besar, ingat bahawa ia adalah mengurangkan, mengguna semula dan kemudian kitar semula.

Bahan-bahan tebus guna adalah cara yang baik untuk menggunakan semula. Pergi ke kawasan menyelamatkan tempatan anda dan berfikir secara kreatif. Berikut adalah suatu tembok berpakaian dengan papan lama, beberapa dengan cat asal pada mereka. Tebus guna pintu, lampu dan jubin adalah cara-cara yang baik untuk memberi watak ruang. Jangan takut untuk menggunakan sesuatu untuk tujuan yang lain daripada apa yang ia bertujuan untuk; meja kopi saya di rumah yang diperbuat daripada pengatup luar lama.

Saya tahu apa yang anda berfikir: "Kenny, anda hanya mendapat dilakukan memberitahu saya untuk tidak membiarkan rumah kedap udara saya diisi dengan udara yang beracun sekarang anda memberitahu saya untuk membawa berkerak produk bangunan lama ke rumah saya dan meninggalkan cat plumbum lama kepada mereka untuk keindahan? "


Ya, tetapi ada satu lagi langkah. Jika anda ingin selamat wujud bersama-sama dengan permukaan yang boleh dibincangkan di dalam cat plumbum (dan mana-mana permukaan dicat dari sebelum tahun 1978 perlu dipertimbangkan risiko), anda boleh merangkumi peranan utama dengan menggunakan produk seperti ini dari Nansulate. Ia mempunyai tahap yang sangat rendah kilauan, jadi anda tidak akan tahu ia adalah di sana. Dan anda boleh mendapatkan yang kelihatan desa tanpa membahayakan keluarga anda.



5. Memilih bahan-bahan yang berkualiti. Akhir sekali, berfikir tentang setiap aspek projek anda dengan yang pertama "r" - mengurangkan - dalam fikiran. Kami sedang mengubah suai sebuah rumah di Philadelphia yang dibina pada tahun 1700. Lantai adalah asal; plaster adalah asal; depan bata adalah asal. Dengan menggunakan bahan-bahan yang lepas, seperti batu-bata, kita mengurangkan bilangan kali rumah perlu diubahsuai. Dan ini bermakna sisa kurang dan kurang tenaga digunakan membuat bahan-bahan baru (dan kerja yang kurang untuk kontraktor seperti saya). Sudah tentu, akan sentiasa ada bangunan kerja untuk penduduk yang semakin meningkat dan berkhidmat perubahan keperluan dan cita rasa rakyat. Saya hanya suka mengoyak keluar lantai murah yang hanya bertahan 10 tahun.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 5:05 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani