Home » » Ubahsuai Rumah Teres

Ubahsuai Rumah Teres

Hampir semua teres baru mempunyai batasan ruang atau bentuk yang luar biasa. Lokasi pendawaian bangunan, paip, elemen struktur , dan ciri-ciri tetap yang lain sering menimbulkan cabaran reka bentuk.

Kreatif dan canggih pemikiran, digabungkan dengan pengetahuan yang mendalam kod bandar dan peraturan-peraturan bangunan , adalah penting untuk menyelesaikan cabaran-cabaran ini dan mereka bentuk kepada potensi maksimum ruang anda.

Keputusan pertama yang anda mungkin perlu membuat ialah sama ada untuk mengupah seorang arkitek. Secara umum, jika anda bercadang untuk membuat tambahan kepada bangunan itu, atau mengubah atau memindahkan elemen struktur seperti rasuk atau dinding sokongan, anda akan mempunyai untuk mendapatkan pelan seni bina. Ini kemudiannya akan difailkan dengan Jabatan Bangunan untuk mendapatkan permit bangunan. Penempatan semula utama paip gas atau paip bangunan juga memerlukan permit.

Jika perubahan itu adalah kurang teruk dan tidak memerlukan pelan arkitek , kontraktor boleh melakukan pemfailan untuk anda.

Pengubahsuaian Teres yang paling memerlukan kelulusan loan itu. Tetapi dalam semua kes, kontraktor anda perlu menyediakan anda dengan perlindungan insurans, huraian kerja bertulis dan kontrak, dan mana-mana dokumen lain bahawa bangunan anda mungkin memerlukan .

Satu reka bentuk / membina firma seperti kita mempunyai profesional yang mahir untuk melakukan semua yang anda perlukan di rumah, dari perancangan dan reka bentuk, pembinaan, pemasangan, dan kemasan semua butiran.










Untuk keseronokan anda sendiri, dan juga untuk nilai jualan semula, di dalam bilik yang paling penting adalah untuk merombak dapur anda. Semakin ramai , dapur menjadi tumpuan untuk perhimpunan rakan-rakan dan keluarga. Jika anda hanya merancang untuk merombak dapur anda, anda boleh melompat ke hadapan untuk " Dapur " halaman kami untuk penerangan lengkap proses pengubahsuaian.

Kedua bilik yang paling penting adalah untuk merombak bilik mandi anda. Proses ini agak serupa dengan pengubahsuaian dapur kecuali , bukan peralatan , lebih paip diperlukan. Seperti dapur, anda perlu memilih perkara-perkara yang akan dipasang sebelum kerja-kerja boleh bermula. Untuk semua pilihan anda, kami membuat membeli-belah anda mudah , bermaklumat, dan lengkap.

Jangan terlepas pandang nilai tambah custom built -in di bilik-bilik lain di rumah anda. Fikirkan sejenak tentang beberapa rumah indah anda mungkin telah melihat . Orang-orang yang tradisional yang mempunyai panel kayu lis , rak buku kayu halus dan perabot , siling coffered , dan lain-lain dibina-in yang membuat rumah ini begitu anggun dan berharga.

Rumah kontemporari terbaik dipertingkatkan dengan pemilihan yang teliti bahan-bahan , kesan , warna cat dan kemasan untuk mencipta kekayaan dengan hiasan yang minimum.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 11:09 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani