Home » , » Catalog Reka Bentuk Rumah Semi-D

Catalog Reka Bentuk Rumah Semi-D

Memiliki sebuah kediaman villa merupakan sebuah impian bagi setiap orang. Tetapi apalah daya kerana sebahagian besar masyarakat kita hanyalah golongan menengah ke bawah, rumah impian tersebut hanyalah merupakan keindahan mimpi saja.
Rumah tingkat adalah salah satu penyelesaian yang sedia digunakan sejak lama oleh pakar pemaju kediaman bagi menyiasat harga sebuah tanah semakin hari semakin mahal. Dengan mencipta rumah  villa  pasti akan lebih menjimatkan Bajet kita dari mewujudkan  villa yang meluas yang pastinya akan lebih banyak kos yang kita mengeluarkan pada membeli tanah bagi rumah tersebut. Di mana pada akhir sisa budget yang mulanya kita peruntukkan untuk membeli tanah boleh kita gunakan untuk membina rumah tingkat tersebut.












Untuk asas rumah  villa  tentu sangat berbeza dengan asas rumah yang hanya 1 lantai, kerana beban seberat tentu juga sangat berbeza. Kerana asas rumah merupakan syarat utama yang harus di penuhi untuk membuat satu rumah yang kuat dan kukuh, maka dari itu kita juga harus dapat menyesuaikan satu asas rumah dengan tanah yang hendak kita bangun rumah tersebut. Oleh kerana itu alangkah baik jika sebelum membina sebuah rumah  villa,  anda langsung melakukan perundingan terlebih dahulu kepada orang-orang yang sudah seorang pakar dalam bidang bangunan.

Untuk Maklumat Lebih Lanjut Sila Hubungi Kami sekarang juga:
Bina dan Ubahsuai Rumah Impian Anda
www.bayanirenovation.blogspot.com(Bayani Renovation )
Nasrun Bin Bambam Irawan S.Kom
(☎) : 016-274-3598 atau 018-872-8066

(✉) :bayanirenovation@gmail.com
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 4:52 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani