Home » , » Gazebo

Gazebo

Semua yang anda perlu tahu tentang mencari Pembina Gazebo
Gazebo adalah freestanding , struktur dilindungi yang terletak jauh dari rumah. Mereka yang besar untuk berhibur atau berehat. Anda juga boleh memilih untuk mencari spa di gazebo anda, membolehkan anda untuk menikmati ia dalam persekitaran yang luar sementara masih tidak mengorbankan privasi. Gazebo adalah titik besar tumpuan di taman dan direka dengan betul , membuat , ciri boleh digunakan hebat.

pertimbangan
Terdapat beberapa perkara yang anda perlu mengambil kira apabila mereka bentuk gazebo anda. Pertama adalah apa yang anda akan menggunakannya untuk. Jika anda merancang untuk menggunakannya untuk makan di luar rumah , maka ia perlu diletakkan dengan mudah ke dapur. Ini akan menjimatkan berjalan lama dan berulang-alik dengan makanan dan sebagainya.

Juga mempertimbangkan saiz gazebo. Ia harus dalam skala dengan unsur-unsur sekitar seperti rumah dan taman yang sedia ada. Jika anda mempunyai taman yang besar dengan pokok yang matang , maka gazebo yang lebih besar akan sesuai . Gazebo kecil bekerja dengan baik dengan taman-taman yang lebih kecil. The gazebo dan rumah juga perlu melengkapi antara satu sama lain. Mengulangi elemen reka bentuk rumah anda di gazebo itu akan membuat harta keseluruhan kelihatan bersatu. Ini boleh dicapai dengan menggunakan bahan-bahan atau warna yang sama.

Gazebo juga boleh dipasang dengan pelbagai perkara termasuk skrin, tingkap, pintu , terbina dalam perabot, elektrik, dan paip untuk sinki, tandas dan spa. Oleh kerana terdapat banyak pilihan reka bentuk yang boleh dibuat , ia mungkin idea yang baik untuk bercakap dengan seorang pereka taman. Mereka akan dapat membantu anda reka bentuk sesuatu yang sesuai dengan taman sekitarnya, dan yang memenuhi keperluan anda dan juga bajet anda.

Jenis-jenis gazebo
Terdapat tiga jenis utama gazebo - kayu, logam dan vinil.


  • Gazebo kayu adalah jenis yang paling popular gazebo kerana mereka adalah yang paling sesuai untuk taman-taman dan campuran semula jadi dengan landskap sekitarnya. Walau bagaimanapun, terdapat tugas-tugas penyelenggaraan yang terlibat dalam usaha untuk memastikan ia mencari yang terbaik.
  • Gazebo Metal yang sangat baik untuk menghiburkan kerana mereka adalah pembinaan yang lebih berat , menjadikannya sempurna untuk fungsi luar. Seperti gazebo kayu , mereka memerlukan tahap penyelenggaraan.
  • Gazebo Vinyl menjadi popular kerana mereka adalah ringan dan memerlukan penjagaan yang minimum dan penyelenggaraan. Ia boleh ditubuhkan dan digunakan sepanjang masa , atau anda mempunyai pilihan untuk menggunakan ia hanya apabila ia adalah perlu.

bahan
Terdapat beberapa bahan-bahan bumbung yang berbeza yang anda boleh memilih untuk menggunakan di gazebo anda. Ini termasuk:


  • Steel - boleh dengan mudah dipadankan dengan bumbung rumah anda , terdapat dalam pelbagai warna dan mudah untuk mengekalkan.
  • Polikarbonat - boleh didapati dalam jelas atau gelap , ringan , kuat, dan blok daripada sinaran UV.
  • Thatched - memberi rasa yang eksotik untuk gazebo.
  • Lattice - adalah baik untuk aliran udara , menambah privasi, dan tumbuh-tumbuhan boleh berkembang sejak ia untuk berteduh tambahan.
  • Pendaki daun - ditenun ke jari-jari kayu , pendaki boleh memberi bayangan pada musim panas dan matahari pada musim sejuk. Kayu juga boleh dicat untuk dipadankan dengan rumah atau elemen-elemen lain di taman.

Terdapat juga bahan-bahan yang berbeza yang anda boleh gunakan untuk lantai. Jenis-jenis yang paling biasa ialah menutup kayu, membuka, dan konkrit.

Seperti beberapa gazebo mungkin memerlukan kebenaran majlis untuk membina, profesional akan dapat membantu anda untuk berhubung dengan majlis itu untuk memastikan bahawa projek ini akan memenuhi semua keperluan.






Anda perlu memastikan bahawa anda mendapatkan sebut bertulis terperinci yang merangkumi semua aspek projek anda, dan meminta untuk melihat contoh kerja sebelumnya jika mungkin .

Berapa Upah Kos Gazebo ?
Kos gazebo sebahagian besarnya akan ditentukan oleh saiz dan bahan yang digunakan. Gazebo kayu yang mudah boleh dibina untuk beberapa ribu ringgit, dan boleh meningkat dalam harga dalam lebih daripada $ 10 000. Selain bingkai jenis bumbung yang digunakan juga akan memberi kesan kepada kos keseluruhan gazebo anda , seperti yang akan penambahan aksesori pilihan seperti tingkap. Pembina gazebo mungkin memetik harga yang ditetapkan untuk memasukkan buruh dan bahan-bahan.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 11:16 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani