Home » » Plaster Siling Untuk Rumah Idaman Anda

Plaster Siling Untuk Rumah Idaman Anda

Plaster siling sesuai dengan citarasa dan bajet anda
Assalamualaikum..syukur alhamdulillah tuhan telah memberi peluang kepada saya untuk memajukan bidang yg saya ceburi
plaster syiling adalah yg terbaru dan saya buat untuk anda semua sekiranya anda berminat
harga mengikut jenis design plaster syiling dan dijamin anda berpuas hati setelah siap dipasang
sekiranya berminat sila hubungi saya untuk kerja2 plaster syiling,kabinet dapur dan renovation
harga tertakluk pada design.insyaallah berpatutan
untuk maklumat sila hubungi saya

www.bayanirenovation.blogspot.com(Bayani Home Renovation)
Nasrun Bin Bambam Irawan
(☎) : 016-274-3598 atau 011-261-67378

(✉) :bayanirenovation@gmail.com













Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 10:54 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani