Home » , » 10 Perkara Kontraktor Anda Tidak Mungkin Beritahu Anda

10 Perkara Kontraktor Anda Tidak Mungkin Beritahu Anda

kontraktor dan pelanggan boleh mempunyai hubungan yang rumit. Apabila anda berurusan dengan rumah anda, isu-isu sensitif dan amat penting timbul. Walaupun komunikasi adalah penting, mungkin terdapat beberapa perkara yang kita kontraktor tidak berkata. Kadang-kadang ada hanya tidak mempunyai masa untuk menjelaskan, kadang-kadang kita bimbang anda akan mengambil dengan cara yang salah, dan kadang-kadang kita hanya perlu banyak pada fikiran kita. Berikut adalah pandangan saya sebagai kontraktor kepada apa yang anda mungkin tidak memberitahu anda.

1. Kita mahu untuk membuat anda bahagia , jika kita boleh memikirkan bagaimana . Terdapat banyak maklumat mengenai projek yang tidak dipotong dan kering, dengan pelbagai hasil yang mungkin. Satu orang mahu melihat brushstrokes di kabinet dicat , manakala yang lain menganggap mereka satu kesilapan yang perlu diperbetulkan. Keutamaan anda mungkin sesuatu yang kebanyakan orang lain tidak peduli tentang. Kadang-kadang apa yang anda fikir adalah jelas dan jelas adalah apa-apa tetapi . Membiak ini dengan seribu butir-butir dan anda mula melihat mengapa proses mendapatkan untuk mengetahui anda dan keinginan anda merupakan satu cabaran. Menanggung dengan kami dan memahami bahawa jika kita akhirnya melakukan sesuatu yang tidak membuat anda bahagia, ia tidak bermakna kita tidak cuba - dan kami akan terus mencuba sehingga kita mendapat dengan betul.

2. Kami mengambil bahagian dengan butir-butir dalam hidup anda, tetapi kita tidak yang berminat. Kawan-kawan anda mungkin tidak menghabiskan lapan jam sehari di rumah anda selama tiga bulan dan memanjat ke dalam almari yang penuh dengan pakaian anda ( untuk mencari shutoff untuk tab ini). Anda boleh berhujah bahawa kontraktor anda tahu anda lebih baik daripada rakan-rakan. Kecuali satu perkara : Kita tidak cuba untuk mengenali anda secara peribadi, kecuali kerana ia adalah berkaitan dengan pekerjaan kita. Jadi kita boleh mendaki melalui almari anda , tetapi kita mempunyai pekerjaan yang perlu dilakukan , jadi kita tidak membuang masa atau mencuri dengar menyemak jaket Letterman anda. Kami akan memastikan ia profesional jika anda lakukan. Jika anda terlupa untuk mengambil seluar dalam anda atau mengosongkan asbak bertimbun tinggi, kita akan melihat cara lain.

3. Kita mungkin tidak benar-benar suka idea anda, kami hanya mengatakan kita lakukan. Kami telah melakukan ini terlalu lama untuk peluh barangan kecil. Jika ia adalah apa yang anda mahu dan ia tidak berbahaya atau pelaburan yang teruk, kami tidak akan berhujah titik. Terdapat terlalu banyak perkara yang perlu berbincang untuk menjadi buntu dengan segala-galanya. Jika kita hanya fikir ia adalah bodoh, kita akan dapat kerja juga. Lagipun, ia bukan rumah kami - anda seorang yang tinggal di sana. Jika anda ingin pendapat kami, meminta! Kami akan gembira untuk berkongsi.

4. Kadang-kadang kita menang, kadang-kadang kita hilang ( wang). Perkara yang paling penting untuk kontraktor adalah reputasi. Terdapat banyak risiko yang terlibat dalam mengambil satu projek bangunan, dan kadang-kadang perkara-perkara tidak pergi cara kita. A pembina yang baik tidak akan membebankan anda dengan pengetahuan bahawa dia kehilangan wang dalam projek anda jika tidak salah anda - atau jika ia adalah salah anda tetapi dia tidak fikir anda boleh membantu ia. Jika kita membida projek yang salah atau membuat kesilapan yang mahal , kami akan terus melakukan kerja yang terbaik kita boleh dan menyiapkan projek itu dengan betul. Kami banyak bersabar. Jika anda fikir kita kecewa , baik, kita mungkin. Tetapi selalu ada projek yang akan datang , dan melakukan pekerjaan yang baik pada anda mungkin apa tanah kita projek itu.

5. Kami seperti anda , kami hanya mempunyai banyak pada fikiran kita. Kita tidak akan bekerja untuk anda jika kita tidak menyukai anda. Terdapat terlalu banyak yang dipertaruhkan (lihat perkara 4) untuk bekerja dengan orang yang kita tidak klik dengan. Jika kita seolah-olah kurang sopan kadang-kadang, kita mungkin hanya sibuk dengan butir-butir projek anda. Jika kita berhenti berbual supaya kita kita boleh mendapatkan kembali bekerja, jangan biarkan ia menyakiti perasaan anda, kami hanya mahu mendapat kerja yang dilakukan supaya anda akan suka kami di akhir projek juga.




6. Kita mungkin tidak menjadi satu pelaburan yang baik melainkan jika anda suka kerja kita. Masa bayaran balik tidak sentiasa ada. Bumbung hijau anda akan mengurangkan kos penyejukan anda dan memanjangkan hayat bumbung anda, tetapi jika anda tidak merasa cantik, ia mungkin tidak dengan cara yang anda mahu membelanjakan wang anda. Sebagai peraturan umum, orang yang datang untuk membeli rumah anda tidak akan membayar anda sebanyak untuk dapur kerana anda dibayar kita untuk mengubah suai ia. Jadi mengubahsuai kerana ia menjadikan hidup anda lebih selesa, mudah dan cantik, dan kerana anda suka bagaimana pembentukan semula boleh menukar sebuah rumah yang lebih baik. Jika anda lihat hanya di nombor mentah, anda perlu melindungi loteng, menggantikan pemanas air apabila ia pecah dan menjalankan mereka kabinet dapur hodoh ke dalam tanah.

7. Ia adalah kerja keras, tetapi kita menyukainya. Ada sebab tidak ada Starbucks pembentukan semula rumah adat. Ia adalah satu pekerjaan yang sukar yang mengambil perhatian peribadi individu komited yang bekerja dengan baik bersama-sama dan bersedia untuk mengambil risiko untuk membuat yang baik tetapi jauh dari kehidupan yang menakjubkan (lihat perkara 9). Ia baik untuk menangani beberapa projek  diri anda untuk memberi anda rasa physicality kerja anda dan kekecewaan yang kita hadapi. Setiap rumah adalah satu set cabaran baru, yang mengeluarkan darah, peluh dan air mata. Tetapi apabila cabaran-cabaran hasil dalam projek yang menarik dan berfungsi, kita tidak boleh membantu tetapi datang kembali untuk lebih.

8. Kami tidak kaya, tetapi kita tidak akan melakukan apa-apa lagi. Jika anda membuat keputusan untuk menangani merombak besar, kemungkinan yang anda akan terkejut dengan berapa banyak ia kos. Ia akan menjadi lebih mahal daripada yang anda fikirkan asalnya - mungkin dua atau tiga kali ganda. Apabila anda menulis cek untuk $ 20,000 pada satu-satu masa, anda akan terdorong untuk berfikir bahawa bangunan tidak mungkin kos sebanyak ini dan kontraktor anda mesti poket jumlah wang yang besar dan proses melengkapkan yang Kabana kolam di beliau berundur pulau peribadi dengan skrin besar TV. Seorang kontraktor yang sah membayar jumlah wang yang besar dalam kos overhed yang sukar untuk membayangkan jika anda tidak pernah membeli-belah untuk insurans liabiliti dalam garis kerja di mana orang rutin menggunaan berputar pisau dan senjata yang kuku menembak. Kami membuat wang yang cukup untuk memastikan kita kembali untuk lebih, tetapi jika ia tidak menyeronokkan, kita tidak akan melakukannya.

9. Sepuluh peratus atas dan 10 peratus keuntungan adalah sebuah mitos. Tempat di sepanjang garisan , nombor 10 peratus mendapat ke dalam fikiran rakyat. Overhed untuk merombak adalah ketara lebih daripada 10 peratus. Jika " keuntungan " bermaksud wang yang ditinggalkan selepas membayar kakitangan lapangan dan bukan pemilik, yang akan menjadi besar , tetapi ia tidak. Sepuluh peratus mungkin cukup untuk membayar ahli-ahli pasukan yang disebutkan di atas , tetapi ia pasti tidak meninggalkan apa-apa keuntungan untuk mengambil satu projek berisiko. Mari pasaran menetapkan harga kerja di kawasan anda. Jika anda fikir harga yang anda dipetik adalah terlalu tinggi, mendapatkan sebut harga yang lain. Jika anda menetapkan keperluan bagi peratusan tertentu, kita hanya akan beralih nombor sekitar. Kami tidak akan bekerja secara percuma, tetapi kita tidak boleh mengenakan bayaran yang lebih daripada rakan-rakan kami dan terlepas lama.


10. Kami telah mencari wang di bawah lantai , dan kami tidak berkongsi . Well, saya tidak perlu , tetapi saya mendengar kisah kontraktor lama tentang seorang lelaki yang mendapati $ 20,000 semasa bekerja di sebuah rumah yang dibeli untuk flip . Perkara-perkara yang terbaik yang saya telah ditemui adalah botol lama dan baik di seluruh papan lama pertumbuhan. Jika kontraktor anda membeli sebuah bot dan belayar pergi ke Carribean di tengah-tengah kerja, ada kemungkinan bahawa demo pergi benar-benar baik . Kebanyakan masa , walaupun, kami cukup teruja untuk membuat rak buku daripada kayu yang kita diselamatkan dari tembok kami berlangsung di tempat anda.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 1:45 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani