Home » , » Apa Kontraktor Anda Benar-benar Bermakna

Apa Kontraktor Anda Benar-benar Bermakna

Kontraktor tidak menjadi kontraktor kerana mereka suka untuk berkomunikasi. Jika mereka tidak mereka akan menjadi teks ucapan Kadang-kadang apa yang mereka katakan seolah-olah benar-benar jelas untuk mereka, tetapi tidak masuk akal untuk anda. Dan kontraktor mungkin bercakap halus menari di sekitar topik yang sukar. Tips ini akan membantu anda menterjemahkan beberapa kata lembut dan agak kurang sopan kenyataan anda mungkin mendengar, supaya anda mendapat yang terbaik daripada hubungan pelanggan kontraktor.

1. Tiada apa-apa. Jika dia tidak menghubungi anda semula, dia hanya tidak bahawa ke anda. Anda tidak mahu untuk mengejar kontraktor yang terlalu sibuk untuk kembali panggilan anda, kecuali anda telah diberikan kepadanya wang.

2. Mari kita melakukannya dengan cara saya sebaliknya. Kemungkinan adalah, kontraktor anda mempunyai lebih pengalaman melakukan sesuatu dengan cara yang tertentu, jadi dia mungkin mahu mencadangkan proses itu. Ia biasanya terbaik untuk pergi dengan itu bukannya dia mencuba sesuatu yang buat kali pertama di tempat kerja anda.

3. Saya akan bermula lewat minggu depan. Jika kontraktor am anda menetapkan tarikh permulaan, dia akan dapat menyimpannya. Tetapi banyak kali pedagang (tukang paip, juruelektrik, dll) mengimbangi beberapa pekerjaan dengan segera dan sering perlu berurusan dengan kecemasan. Anda boleh mengharapkan mereka hanya untuk datang dekat dengan permulaan mereka dan anggaran siap.

4. Harga yang ... Melainkan jika anda menukar skop kerja, kontraktor tidak akan mengharapkan untuk berunding sekali gus quote harga. Jika anda fikir harga yang terlalu tinggi, mendapatkan quote lain untuk perbandingan. Walaupun harga berbeza kerana perbezaan dalam menghampiri projek atau kos overhed, kontraktor tidak akan kekal dalam perniagaan melainkan jika dia harga kompetitif.




5. Saya akan melakukan yang terbaik. Terdapat peluang yang baik kontrak yang akan jatuh pendek jangkaan anda. Jika anda mendengar ini, mendengar usus anda. Adakah anda meminta terlalu banyak? Adakah anda tambah kerja untuk skop, tetapi meminta untuk projek yang dijangka siap pada tarikh yang sama? Adakah anda menjangkakan melihat jenama baru dari merombak dengan unsur-unsur yang sedia ada?

Terdapat tiga elemen kepada mana-mana projek: Tahap kualiti, harga dan masa yang diperlukan untuk menyiapkan projek itu. Pilih dua daripada yang paling penting kepada anda. Jika anda memerlukan segala-galanya sempurna oleh tarikh tertentu, akan bersedia untuk membayar lebih. Jika anda mempunyai bajet yang tetap tetapi ingin melihat tertentu, memberi masa kontraktor untuk menjadi kreatif dan membuat ia berfungsi.




6. Maaf, saya tidak boleh membuat cadangan. Kebanyakan kontraktor lebih suka bahawa anda bekerja melalui mereka. Jika anda bertanya kepada kontraktor umum untuk nama tukang paip mereka dan bilangan dan dia memberikan kepada anda, terima kasih kepada mereka. Dengan membolehkan anda untuk bekerja secara langsung dengan subkontraktor kontraktor anda mengambil risiko dengan memberikan mengawal keadaan. Beliau juga memberikan sehingga keupayaan untuk menandakan sehingga kos kerja-kerja tukang paip tidak, yang merupakan salah satu cara kontraktor mendapat bayaran.

7. Reka bentuk yang diperlukan beberapa arkitek. Selalunya, ini bermakna pelan adalah sebelum dapat dibangun. Kadang-kadang apa yang telah disediakan di atas kertas tidak boleh dibina. Sebuah tangga anda perlukan untuk merangkak pada lutut anda untuk menggunakan, ruang "sedia ada" yang tidak wujud, pintu poket yang akan slaid melalui kotak suis dan injap mandi - Saya telah melihat mereka semua.



8. Saya tidak fikir ini adalah sesuai. Jika kontraktor enggan memetik projek ia boleh bagi banyak sebab. Mungkin dia mempunyai kebimbangan mengenai bajet. Anda dan kontraktor anda akan bercakap banyak, jadi mungkin dia hanya tidak fikir anda klik. Ia juga boleh bahawa dia terlalu sibuk, dan dia tidak akan dapat menumpukan masa yang cukup untuk projek anda untuk melakukannya dengan betul.

9. Kami akan perlu melakukan beberapa kejuruteraan nilai. Anda mempunyai impian kaviar pada keju dan bajet keropok. Kejuruteraan nilai adalah apabila pasukan itu berfikir secara kreatif tentang bagaimana untuk kerja semula projek itu untuk melakukan skop yang sama atau serupa kurang, seperti dengan menukar pilihan material.


10. Mari kita berjalan melalui dan membuat senarai menumbuk. Kontraktor mahu tahu segala-galanya yang anda perlu dilakukan untuk berpuas hati dengan kerja. Setiap perjalanan ke kerja anda kos kontraktor anda, jadi berusaha untuk tampil dengan lengkap menumbuk senarai-senarai tugasan perkara yang perlu diselesaikan untuk projek yang dianggap lengkap - daripada menghantar ia sedikit demi sedikit lebih masa.


Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 8:34 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani