Home » , » Cara Belanja untuk Pengubahsuain Rumah Anda

Cara Belanja untuk Pengubahsuain Rumah Anda

Kira-kira separuh kos merombak satu adalah untuk bahan-bahan, jadi ia membayar untuk menjadi prihatin terhadap kesulitan yang berpotensi. Jika anda DIYer seorang, mengelakkan beberapa kesilapan kecil dan besar boleh membantu anda membuat sebahagian besar daripada pelaburan ini penting. Anda mungkin sudah tahu bahawa ia adalah yang terbaik untuk membeli bahan-bahan berkualiti dan diuji dari vendor tempatan yang dipercayai dan memasang klasik, bahan-bahan tahan lama yang akan berada di sekitar untuk generasi. Berikut adalah lebih tips yang saya pelajari sejak beberapa tahun yang boleh membantu anda memilih bahan-bahan yang terbaik dan produk untuk rumah anda.

1. Tahu perangkap membeli dari rak. Semak kotak. Adakah ia kelihatan seperti ia telah dibuka atau dikembalikan? Jangan membelinya. Barang-barang kembali mungkin mempunyai kerosakan dan bahagian yang hilang.

Anda boleh mendapatkan beberapa tawaran hebat pada produk yang baik di kedai rumah tempatan anda, tetapi anda perlu tahu apa yang anda sedang mencari. Sebagai contoh, lekapan paip hendaklah dibuat daripada tembaga, bukan plastik logam hadapan. Dan cat murah sering memerlukan lebih kot dan pudar lebih cepat.

2. Dapatkan cadangan untuk bilik pameran dan lumberyards. pembina yang baik harus telah menjalin hubungan dengan wakil-wakil dia amanah, jadi menggunakan pembekal yang disyorkan jika anda boleh. Jika anda DIYer, cuba meminta wujud beberapa cadangan yang baik. Apabila segala-galanya gagal, menambah 30 peratus kepada mana-mana tempoh masa penghantaran anda diberitahu dan membina dana kontingensi yang sihat ke dalam bajet anda, hanya dalam kes.



3. Hanya kerana ia kelihatan seperti itik ... Banyak rumah-rumah yang masih paip dengan tembaga, jadi pembaikan dan pembentukan semula biasanya akan dilakukan dalam tembaga juga. Paip tembaga setengah inci 5/8 inci diameter, tetapi ketebalan tembaga bergantung kepada jenis. Banyak kedai-kedai menjual jenis M dan L. Jenis M adalah lebih murah kerana ia adalah lebih nipis - tetapi menyimpan wang dalam bahan-bahan yang kini boleh bermakna mengoyak dinding terbuka kemudian untuk mencari kebocoran pinhole yang telah muncul.

Sama ada anda membayar orang lain atau melakukan kerja-kerja sendiri, buruh adalah mahal. Membeli bahan-bahan yang berkualiti supaya anda tidak perlu untuk melakukan kerja dua kali.


4. Kadang-kadang anda tidak mendapat apa yang anda fikir anda telah bayar. Dalam pengalaman saya, sesetengah jenama berbelanja lebih daripada pengiklanan untuk membuat produk yang berkualiti. Adakah penyelidikan anda dan pastikan produk yang anda membeli adalah semasa. Keadaan ini sentiasa berubah-ubah, tetapi pastikan anda tahu apa yang anda mendapat dan yang anda akan memanggil jika ia ternyata menjadi tak berguna.


5. Saya telah mencuba bahan-bahan dan produk di rumah saya sendiri selama ini supaya saya boleh memberi jaminan untuk mereka dalam kerja-kerja saya. Jika anda tidak berada dalam perniagaan, anda perlu membeli produk yang telah dianggap baik untuk bertahun-tahun. Malah jika anda cuba untuk merombak rumah anda dengan menggunakan bahan-bahan mesra alam, anda tidak perlu menggunakan produk yang tidak berdiri ujian masa. Lantai linoleum benar (tidak vinil, yang orang sering memanggil linoleum), seperti dalam gambar ini, telah wujud selama lebih daripada satu abad dan merupakan bahan semulajadi hypoallergenic, sebagai contoh.


6. Beli tempatan. Terdapat banyak sebab untuk membeli tempatan dan menyokong ekonomi rantau anda, tetapi kedua-dua orang-orang besar mempunyai kaitan dengan penghantaran. Pastikan faktor dalam kos penghantaran apabila meletakkan harga daripada bahan-bahan. A vendor tempatan akan biasanya tidak mengenakan caj tambahan untuk penghantaran, dan anda boleh jadual penghantaran. Penghantaran pembelian dalam talian boleh menyebabkan sakit kepala jika tiada siapa adalah sekitar apabila penghantaran, berat besar muncul. Jika anda bimbang tentang alam sekitar, jarak seorang kapal produk perlu sentiasa kebimbangan. Lantai buluh dibuat dari rumput yang cepat boleh diperbaharui, tetapi jika ia datang kepada anda dari seluruh dunia, produk lantai dibuat dekat dengan rumah mungkin menjadi pilihan yang lebih hijau.

7. Beli diselamatkan. Anda sering boleh mendapatkan bahan-bahan binaan yang berkualiti lebih baik dengan lebih banyak ciri-ciri untuk wang kurang dengan membeli diselamatkan. Anda akan membayar lebih dalam buruh, tetapi sekali lagi, ini adalah satu peluang untuk menyokong komuniti anda.

Sinki dan tab adalah baik jika penamat tidak rosak, tetapi elakkan faucets kecuali penjual boleh menunjukkan mereka bekerja tanpa kebocoran.



Pintu, perkakasan dan batu semua barang-barang yang besar, dan batu, kayu dan kaca adalah bahan-bahan yang besar, untuk membeli diselamatkan. Dengan lampu, perlu diingat bahawa mereka mungkin perlu rewired, tetapi ini adalah satu cara untuk memastikan perlawanan tempoh yang besar daripada Dumpster itu.

8. Membeli tambahan. "Sisa" adalah istilah yang kita gunakan untuk bahan-bahan tambahan diperintahkan, kerana cutoffs biasanya berakhir sebagai hanya itu (melainkan mereka dikitar semula). Cara terbaik untuk mengetahui berapa banyak membazir kepada perintah adalah dengan mengikuti pengilang atau cadangan pemasang.

Dalam ketiadaan mereka, gunakan tips ini. Jika anda yakin tentang ukuran anda dan kaedah pemasangan, anda boleh mendapatkan jauh dengan pesanan lebih 10 peratus daripada barang-barang seperti lantai atau dinding penutup, tetapi 15 peratus sisa adalah pertaruhan yang lebih selamat. Jika item adalah perintah khas, 15 peratus adalah minimum, dan 20 peratus boleh masuk akal bergantung kepada keadaan.



Menyimpan sisa barang-barang, seperti jubin dan grout, dalam bekas yang berlabel di tingkat bawah tanah dalam kes pembaikan yang sentiasa diperlukan.

9. Adakah orang lain memeriksa kerja anda. Sebelum anda meluluskan suatu perintah khas, terutamanya untuk tingkap dan pintu, mempunyai orang lain biasa dengan rupa kerja lebih perintah itu. Anda tidak boleh menghantar pintu adat kembali kerana anda tidak notis mereka mendapat pintu swing yang salah atau kerana tingkap direka untuk 2-by-4 dinding, tidak 2-by-6.




10. Beli awal. Berhenti kerja untuk menunggu bahan-bahan untuk tiba adalah mahal. Dua kali ganda masa yang membawa anda diberitahu dan anda biasanya akan selamat. Kelewatan berlaku sepanjang masa.

Jika bahan-bahan di tapak, kontraktor boleh menyemak ukuran dan menjawab soalan-soalan yang lembaran spec tidak menangani.

Jika anda tidak mahu mendedahkan perkara untuk kecurian, menyimpan bahan-bahan yang luar tapak di mana kontraktor am anda boleh mendapatkan kepada mereka, tetapi jangan cuba untuk penghantaran bahan masa buat masa ini mereka diperlukan.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 8:20 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani