Home » , » kos tambahan di tengah-tengah pengubahsuaian rumah

kos tambahan di tengah-tengah pengubahsuaian rumah

Tidak ada bola kristal yang boleh memberitahu anda apa yang mungkin berlaku pada projek pembentukan semula rumah anda, tetapi anda tidak perlu untuk menjadi mampu untuk melihat ke masa depan perlu bersedia untuk kejutan yang tidak diundang atau dua di sepanjang jalan. Menambah dana kontingensi yang adalah 5 hingga 20 peratus daripada bajet anda boleh pergi jauh ke arah mengelakkan halangan kewangan, seperti yang akan mengetahui tentang beberapa penemuan biasa yang menambah kos yang tidak dijangka untuk projek.

1. Asbestos. Dapatkan asbestos betul dan profesional remediated. Ini bukan tempat untuk mencari cara lain. Anda akan memerlukan seorang kontraktor pengurangan untuk membuang bahan dan memberi anda laporan ujian udara yang membuktikan tiada serat di udara. Jika itu tidak ada di dalam bajet, mengurangkan bajet di tempat lain. ini yang penting.

2. Kelemahan struktur. Ini sering tidak dapat dilihat sehingga perobohan selesai, tetapi anda boleh mencari petunjuk: retak, menyelesaikan tingkat, jambs pintu bengkok dan lain-lain Jika anda melihat ini, menyesuaikan tabung luar jangka anda dengan sewajarnya



3. Kontraktor tidak boleh dipercayai. Semak rujukan dan melakukan kerja rumah anda sebelum anda memberi sesiapa deposit. Jika deposit yang berjalan jauh atau anda perlu berjalan kaki dari kontraktor, sama ada anda telah mendapat perjalanan ke mahkamah di hadapan anda atau bajet projek menurun - mungkin kedua-duanya.

4. Mengabaikan pada permit. Permit melakukan kos wang, dan mereka tiada jaminan bahawa kerja yang akan dilakukan dengan baik - yang bergantung kepada kontraktor individu. Tetapi jika anda didapati bekerja tanpa permit, anda boleh menjangkakan bahawa inspektor bangunan itu akan menjadi kurang cenderung untuk bekerja dengan anda dan pelan anda, mana-mana anda mungkin perlu membayar denda. Kod bangunan tidak hitam dan putih, terutama apabila ia datang kepada pembentukan semula. Anda ingin mempunyai seorang inspektor bangunan yang terlibat yang akan berada di pihak anda.

5. Kerosakan air. Apa yang kelihatan seperti hanya tempat coklat pada siling mungkin berubah menjadi bumbung reput dan berkulat bumbung dan dinding pelapis. Tiba-tiba, apa yang anda fikir adalah kerja pembaikan siling bertukar menjadi bahaya alam sekitar (acuan, seperti asbestos, harus remediated oleh kontraktor yang terlatih dalam kerja-kerja ini) yang memerlukan pelapis baru, bumbung yang baru dan mungkin menyebelahi baru.

6. Anai-anai. Jika terdapat air, terutamanya apabila ia rapat ke tanah, anai-anai adalah tidak lama lagi untuk diikuti. Jika anda tinggal di kawasan yang mempunyai anai-anai, air yang menyusup dinding anda membawa anai-anai ke dalam dinding dan gelegar lantai. Membetulkan masalah ini dalam ruang yang siap boleh bermakna sepenuhnya pembentukan semula bahawa sebahagian daripada rumah. Pemeriksaan anai-anai yang telah dilakukan apabila anda membeli rumah anda tidak perlu menjadi yang terakhir. Penangkapan masalah awal boleh bermakna perbezaan antara beratus-ratus dan beribu-ribu dolar.

7. Pertikaian harta. Sebelum anda menambah ke rumah anda, walaupun anda hanya menambah pagar, pastikan anda memiliki harta yang anda membina dan bahawa anda mematuhi mana-mana undang-undang atau halangan ketetapan dalam kod zon. Jika tidak, kesilapan ini boleh mahal untuk membatalkan apabila ia ditemui. Membina jenama baru dapur anda 6 inci di sebelah salah garis harta itu, dan anda boleh mempunyai air mata dapur yang baru ke bawah apabila jiran anda mendapati. Pertelingkahan ini boleh mendapatkan hodoh. Mengelakkan mereka dengan mempunyai profesional mengkaji semula amalan dan mengemukakan pelan tapak kepada lembaga zon tempatan anda untuk semakan.



8. Isu Bank. Jika anda bercadang untuk membiayai projek anda dengan pinjaman dari bank, memastikan bahawa pinjaman adalah di tempat sebelum anda mula bekerja. Ia mungkin menarik untuk memberi kontraktor anda deposit untuk bermula semasa anda menunggu kertas kerja pinjaman yang akan diproses. Tetapi jika pinjaman yang tidak pergi melalui, anda mungkin telah dibayar untuk perobohan hanya untuk mengetahui itu hanya sebahagian daripada projek yang anda mampu.

9. Satu pelan yang tidak lengkap. Saya telah berkata sebelum ini, tetapi ia mengandungi mengulangi: Bekerja dengan pereka dan kontraktor untuk tampil dengan pelan yang menyeluruh, berpatutan dan buildable. Jika anda bercadang untuk mengisi tempat kosong sebaik sahaja anda mula bekerja, anda mungkin mendapati bahawa sesetengah daripada mereka kosong akhirnya menjadi banyak yang lebih mahal daripada yang anda harapkan.

10. Pelan portfolio. Kadang-kadang satu set pelan induk datang di meja saya yang lengkap ke setiap terperinci lepas, dan setiap seorang daripada mereka butiran akan mahal. Projek-projek yang menarik apabila pemilik rumah telah menetapkan bajet yang realistik untuk kerja. Sebaik-baiknya, kontraktor dirujuk pada awal proses membangunkan rancangan itu, nasihat ballpark kos dan kemungkinan idea-idea yang dicadangkan supaya skop yang realistik dan bajet muncul. Jika ini tidak berlaku, anda boleh berakhir dengan satu pelan portfolio: reka bentuk yang penuh dengan yang terbaru, hippest, butir-butir yang paling mahal.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 4:45 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani