Home » , » Pengubahsuaian Rumah Sesuai dengan Bajet

Pengubahsuaian Rumah Sesuai dengan Bajet

Semua orang tahu pembentukan semula adalah mahal, tetapi ia biasanya berakhir menjadi lebih mahal daripada yang anda fikir. Jadi, bagaimana anda boleh mendapatkan rumah yang anda mahu manakala berpegang kepada bajet yang ketat? Ambil beberapa nasihat daripada kontraktor ini - tip di bawah boleh membantu anda menyelesaikan projek anda tanpa veering terlalu jauh pelan anda

1. Selesai rancangan itu. Lebih banyak masa yang anda habiskan bekerja di luar dan memuktamadkan rancangan itu dengan arkitek dan kontraktor anda, lebih banyak masa anda akan mempunyai untuk mencari penjimatan kos dan mengelakkan pesanan perubahan mahal di jalan

2. Cari kontraktor bersedia untuk jurutera nilai projek anda. Kejuruteraan nilai adalah apabila pasukan reka bentuk, anda dan kontraktor membincangkan cara-cara kreatif untuk mencapai niat reka bentuk kurang. Jujur tentang bajet anda dari awal - jika anda mencari seorang pembina anda mahu bekerja dengan dan dia tahu anda serius tentang bekerja dengan beliau dan tidak membeli-belah di sekitar untuk sekumpulan memetik, dia akan lebih cenderung untuk dimasukkan ke dalam masa untuk mendapatkan kreatif dengan bajet anda.

3. Gunakan Craigslist. Saya tahu, saya tahu - saya memberitahu anda untuk tidak membeli bahan-bahan anda sendiri. Tetapi tawaran tertentu yang sukar untuk melalukan. Jika anda boleh mendapatkan tenggelam rumah ladang yang anda mahu untuk separuh harga kerana orang lain telah memunggah, pergi untuk itu. Hanya mendapatkan ia sebelum reka bentuk kabinet dimuktamadkan dan ia di tapak sebelum anda merancang di sekitarnya.



4. Lebih baik. Jika anda merawat kontraktor anda dan kakitangan hormat, dia akan ingat ini apabila peluang timbul untuk pergi lebih keras untuk anda.

5. Menjadi 'gaji yang baik.' Seorang pelanggan yang "membayar baik" adalah salah satu yang membayar apabila kontrak menyatakan, tanpa perlu diingatkan atau yakin. Ini kerja-kerja yang sama dengan hujung sebelumnya: Jika kontraktor merasakan bahawa anda bukan jenis untuk cuba sengit, dia akan menjadi lebih selesa keluar pada anggota badan untuk anda.

6. Fokus kepada apa yang anda perlukan. Adakah anda benar-benar memerlukan pengisi periuk canggih atau jubin backsplash superexpensive? Skala kembali dan memotong bulu apabila anda boleh - dengan kerja tambahan sedikit, ia adalah mungkin untuk mencari produk yang berkualiti tinggi yang kurang mahal tetapi masih.

7. Barter. Jika anda mempunyai kemahiran berharga atau rumah percutian, anda mungkin boleh barter untuk beberapa kos pengubahsuaian anda. Kontraktor anda akan masih perlu membayar cukai ke atas bayaran dihantar dengan cara ini, tetapi ia bermakna kurang out-of-poket wang tunai untuk anda berdua. Saya telah ditukar perkhidmatan saya untuk seni dan tembikar sebelum ini, dan ia bekerja besar.



8. Jangan melakukan segala-galanya sekarang. Peringkat atau downscale projek. Sebelum bajet menjadi faktor memandu, kita sering terbawa-bawa dan ingin mengubah segala-galanya. Jika terdapat bahagian-bahagian projek yang anda boleh melakukan masa yang lain tanpa kos tambahan, menunggu mereka. Pemeringkatan bahagian yang berlainan projek ini akan membolehkan anda untuk menyimpan lebih banyak wang terlebih dahulu.

9. Melakukan beberapa kerja sendiri. Jika anda ingin membawa pilihan ini dengan kontraktor anda, berhati-hati untuk tinggal daripada cara beliau ketika melakukan kerja anda sendiri. Mungkin anda boleh memasang lantai gabus terapung selepas bilik yang dibina tetapi sebelum selesai tukang kayu dan pelukis datang dalam - anda juga boleh melakukannya pada hujung minggu jadi tidak ada gangguan kepada jadual kontraktor. Tidak semua orang akan dibuka kepada jenis ini perkiraan, tetapi ia tidak menyakitkan untuk bertanya.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 4:08 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani