Home » » bilik makan semasa ramadhan dengan si hijau

bilik makan semasa ramadhan dengan si hijau

Area makan jadi sisi tempat tinggal yang perlu untuk dibentangkan semula masa ramadhan. dikarenakan, di kawasan makanlah anda dapat nikmati makan sahur serta berbuka. lantas, yakinkan area makan di tempat tinggal anda jadi kawasan yang selesa.



buatlah area makan tampak menyenangkan ganti situasi menggunakan gabungan warna-warna. melalui warna, kawasan makan boleh kelihatan tidak sama dari hari-hari pada mulanya. sebaiknya bila anda merubah warna area makan menggunakan gabungan warna yang lebih cerah. hingga, nampak situasi keceriaan yang semarak serta berikan sentuhan keindahan yang selesa

nah, buat kesan menenangkan serta fresh di kawasan makan waktu ramadhan aplikasikan gabungan warna hijau muda cerah. wah, warna ini tidak cuma membawa atmosfera kesegaran yang menambah selera makan, namun juga berikan rasa selesa dan memunculkan nuansa islami yang penuh dengan kedamaian.

hijau boleh kelihatan makin selesa waktu dipadu dengan warna putih. kerjakan permainan warna hijau putih di dinding. terapkan hijau sebagai aksen yang bikin bilik kelihatan menarik pada di antara segi dinding, sesaat untuk dinding lain aplikasikan warna putih.

gabungan putih dapat kembali anda hadirkan yakni pada perabot meja serta kerusi makan, storage, atau kabinet. area makan tampak beri kesegaran bikin jamuan di hari lebaran merasa menyenangkan.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:58 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani