Home » » bina rumah

bina rumah

team kontraktor bangun tempat tinggal sediakan pekerja yang profesional di bidangnya yang siap menolong mewujudkan yang dimimpikan anda mempunyai tempat tinggal idaman dengan service perkhidmatan bangun tempat tinggal dari kami (rakan kongsi bangun estetika)





dengan sistem pengurusan serta service yang profesional, team rakan bangun estetika siap berikan service serta jalan keluar hasil yang terbaik untuk anda dengan sistem pengawasan (surveyor) yang mempunyai pengalaman, serta mempunyai target waktu yang terancang yang telah ditentukan dari kesepakatan, pekerjaan dapat diawasi oleh juruukur pembinaan awam ataupun arkitek serta mempunyai pengalaman dalam pekerjaan perkhidmatan bangun tempat tinggal, dan ditangani oleh tukang bangunan mempunyai pengalaman.

kami berikan service yang optimum dengan maksud boleh meringankan calon pelanggan untuk mendapatkan maklumat mengenai bangunan tempat tinggal yang baik serta indah, tanpa mengurasi segi kontruksi awam yang boleh memperkukuhkan bangun tempat tinggal anda, pastinya dapat jadi kebanggaan anda, layaknya;

survey serta perundingan percuma. anda dapat diberikan service percuma konsultasi mengenai bangunan tempat tinggal sepanjang tetap ada dalam area lokasi kualalumpur.

sistem pembayaran yang fleksibel, dibagi dalam sebahagian termin yang sesuai dengan progress pelaksanaanpekerjaan pembangunan tempat tinggal dengan jumlah bayaran yang boleh sesuai dengan kekuatan anda. sistem tersebut ditujukan supaya pelanggan boleh memanajemen kewangan supaya bisa lebih mudah untuk pembayaran proses pembangunan tempat tinggal.
laporan rab. dengan terperinci scope pekerjaan bangun tempat tinggal tersebut, pelanggan boleh mengerti sebahagian harga tiap-tiap item pekerjaan serta material yang dipakai sebagai bahan bangunan tempat tinggal anda.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:44 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani