Home » » Ubahsuai Rumah

Ubahsuai Rumah

team kontraktor bangun tempat tinggal sediakan pekerja yang profesional di bidangnya yang siap menolong mewujudkan yang dimimpikan anda mempunyai tempat tinggal idaman dengan service perkhidmatan bangun tempat tinggal dari kami (rakan kongsi bangun tempat tinggal) .




dengan sistem pengurusan serta service yang profesional, team rakan pengubahsuaian tempat tinggal siap berikan service serta jalan keluar hasil yang terbaik untuk anda dengan sistem pengawasan (surveyor) yang mempunyai pengalaman, serta mempunyai target waktu yang terancang yang telah ditentukan dari kesepakatan, pekerjaan dapat diawasi oleh juruukur pembinaan awam ataupun arkitek serta mempunyai pengalaman dalam pekerjaan perkhidmatan pengubahsuaian tempat tinggal, dan ditangani oleh tukang bangun tempat tinggal mempunyai pengalaman.

kami berikan service yang optimum dengan maksud boleh meringankan calon pelanggan untuk mendapatkan maklumat mengenai pengubahsuaian tempat tinggal yang baik serta indah, tanpa mengurasi segi kontruksi awam yang boleh memperkukuhkan bangunan tempat tinggal anda, pastinya dapat jadi kebanggaan anda, layaknya;
tak hanya pekerjaan pengubahsuaian tempat tinggal, team rakan pengubahsuaian tempat tinggal juga kerjakan pembaikan tempat tinggal serta pengubahsuaian yang lain, layaknya;
pengubahsuaian bumbung, kumpulan pengubahsuaian dalam wujud penggantian bumbung lama anda yang telah dimakan umur atau anai-anai diganti dengan rangka atap baja mudah.

pengubahsuaian pagar, terhitung dalam kelompok pembaikan tempat tinggal dalam wujud penggantian pagar lama (pagar kayu, besi atau konkrit) anda yang telah dimakan umur, anai-anai atau karat diganti dengan pagar kayu, besi atau konkrit sesuai dengan hasrat anda.

pengubahsuaian topeng / tampak muka, pengubahsuaian yang ditujukan untuk ganti penampilan depan tempat tinggal anda, baik berbentuk menambah komponen ataupun penggantian.
pengubahsuaian carport, di antara wujud pembaikan tempat tinggal dalam wujud penggantian carport anda yang telah dimakan umur atau rosak diganti carport baru baik cuma melewati penggantian material ataupun pembuatan semula (remodelling).

pengubahsuaian bilik, yakni pengubahsuaian tempat tinggal yang lebih dikhususkan untuk memperbaiki bilik dalam tempat tinggal layaknya area tetamu, kawasan keluarga, bilik tidur, bilik mandi, pengubahsuaian dapur atau kitchen set, pengubahsuaian lantai, menambah jumlah bilik, pelebaran / perluasan bilik.
pengubahsuaian menambah lantai / nge-dak, yakni pengubahsuaian tempat tinggal yang bertujuan untuk pembangunan satu bangunan tempat tinggal dengan menegak / ke atas yang umumnya berbentuk menambah lantai.

Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:37 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani