Home » , » Reka Bentuk shower menakjubkan serta elegan

Reka Bentuk shower menakjubkan serta elegan

Kemudahan moden untuk mandi seperti shower such as rain heads, body jets, steam showers dan hand wands membolehkan anda dengan mudah mencuci pikiran setiap hari. Sila lihat di tempat-tempat yang luar biasa - dari kaca berwarna sekeliling, untuk mandi yang menenangkan dan meditasi, ke bilik yang diilhamkan bathhouse Rom - untuk melihat bagaimana pereka mengambil kesempatan daripada bahan-bahan dan aksesori hari ini.



Jalan tengah. Bahagikan meja solek induk anda sampai tengah-tengah dengan mandi yang menakjubkan, seperti ini kepungan kaca terdiri daripada dua panel tile -ke-siling dan pintu pada akhir. Dinding mandi tekstur mewujudkan tumpuan segera juga.







Semua dalam satu. Menjimatkan masa dan ruang dengan meletakkan anda di dalam tab mandi anda. frame tanpa bingkai memegang kedua-dua bilik mandi dan tab mandi freestanding dalam satu kawasan yang menakjubkan.





Anggun dan moden. Ini bilik super moden langkah dari segala-galanya tradisional. Kaca backsplash yang meja solek itu mentakrifkan ruang keseluruhan, yang memisahkan kawasan meja solek dari bilik mandi bersebelahan. Dengan cermin di satu pihak dan cangkuk tuala di pihak yang lain, sekeping tunggal kaca menguruskan untuk berkhidmat kedua-dua ruang dengan mudah.








Menenangkan dan meditasi. Gelap dan sejuk palet warna roll ini mewujudkan rasa tenang, yang dicerminkan oleh koi berwarna-warni lantai mozek. Saya suka bagaimana bangku dinding ke dinding membolehkan anda untuk menyerap dalam jet, kepala mandian hujan dan wap di kelonggaran gelita.




Peringkat pusat. Ini mandi berani segera memanggil sebagai tarikan utama di bilik. Dua menara menegak yang menyembunyikan paip muncul sebagai ruang mata. Peralihan yang lancar dari lantai bilik mandi ke lantai luar yang menakjubkan - walaupun ia sudah tentu tidak kerana malu.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 5:49 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani