Home » » Selain Siling Putih untuk mahkota bilik anda dengan warna

Selain Siling Putih untuk mahkota bilik anda dengan warna

Rumah dengan kayu kumai mahkota menawarkan peluang yang besar terutama untuk menggunakan warna aksen pada siling, diberi garis semulajadi mereka membahagikan antara dinding dan siling. Tetapi bagaimana untuk memilih warna?

Ia merupakan satu keputusan penting yang melibatkan warna membentuk serta siling itu sendiri, dan anda ingin mendapatkan betul: membentuk Lukisan dan siling adalah satu pekerjaan yang besar, sama ada anda melakukannya sendiri atau mengupah kontraktor. Ramai orang memilih dengan putih hanya untuk bermain selamat - dan kadang-kadang yang adalah pilihan yang tepat - tetapi mereka boleh terlepas peluang untuk mencipta wajah baru yang hebat.



































Dalam semua contoh-contoh di atas, membentuk mahkota dipadankan acuan yang lain di dalam bilik. Tetapi membentuk mahkota tidak semestinya perlu sepadan dengan acuan yang lain. Di dalam bilik ini, membentuk mahkota dicat putih untuk dipadankan dengan dinding, siling dan baseboards, manakala tingkap dan pintu kayu kumai yang dicat hitam. Gabungan ini menjadikan tingkap dan pintu menonjol terhadap latar belakang putih tulen.

Jadi, seperti yang anda boleh lihat, terdapat banyak cara untuk pergi apabila mengecat siling anda dan membentuk mahkota.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 6:31 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani