Home » » Warna siling berani

Warna siling berani

Ia adalah prosedur operasi standard bagi cat dinding anda warna sambil mengekalkan siling putih. Kami telah diberitahu ini menjadikan bilik berasa lebih besar dan lebih cerah. Walaupun tidak ada keraguan siling putih akan menerangi bilik, warna siling tertentu sebenarnya boleh membuat bilik kelihatan lebih luas. Kunci untuk menggunakan warna yang berani atau gelap pada siling tanpa ruang menjadi gua suka adalah untuk memastikan anda mempunyai pencahayaan yang mencukupi atau menghadkan warna dinding bersebelahan dengan putih atau warna lain cahaya.

Warna-warna hangat lebih cenderung untuk memajukan, dan warna-warna sejuk surut, jadi jika anda sedang mencari untuk meningkatkan visual ketinggian siling anda, berpegang kepada warna sejuk. Sebaliknya, jika anda mempunyai siling yang tinggi dan ingin menjadikan mereka berasa lebih rendah - untuk suasana yang lebih intim - menggunakan warna panas seperti merah, jingga atau kuning.

Lihat ini 10 bilik yang mempunyai warna siling terang atau berani, bersama-sama dengan cadangan untuk bagaimana untuk menggunakan warna yang luar biasa pada siling anda sendiri.



Apabila memilih warna siling, mengambil petunjuk daripada tekstil kegemaran anda dan aksesori hiasan. Dengan mengulangi warna seluruh ruang, anda akan mewujudkan irama visual dan mata anda akan bergerak melalui bilik, dengan mengambil ia semua masuk 

A biru untuk mencuba:



Berikut adalah satu contoh bagaimana anda boleh menurunkan visual siling yang tinggi dengan menggunakan warna. Dengan warna siling panas merah jambu diperluaskan ke dinding kaki atau lebih, bilik ini mempunyai menyeronokkan, vibe muda dan masih berasa seperti tempat perlindungan yang selesa.

A merah jambu panas untuk mencuba:



Jika anda mempunyai dinding tingkap, siling mungkin satu-satunya tempat di mana anda boleh menambah warna melalui cat. Ini warna kuning gembira membawa perhatian kita kepada bentuk siling yang menarik dan loket yang hebat.

A kuning untuk cuba:



Contoh ini menunjukkan bagaimana sumber cahaya yang benar-benar memberi anda kebebasan untuk pergi sebagai berani dengan warna dan corak yang anda mahu. Kedua-dua siling cerah oren dan berbeza didaftar corak lantai menjerit untuk perhatian. Tetapi dinding kaca dan pemandangan indah kehijauan di luar menjaga bilik daripada menjadi terlalu banyak untuk mengambil masuk

Oren untuk mencuba:



Gunakan warna untuk menyerlahkan seni bina menarik atau butir-butir lain di rumah anda. Sebaliknya, membuat apa-apa yang anda tidak mahu untuk membawa perhatian kepada warna yang sama seperti apa yang mengelilingi ia, dan ia akan campuran hak masuk

A kuning-hijau untuk mencuba:





Anda boleh pergi berani tanpa semestinya akan cerah. A ungu yang mendalam seperti ini adalah pilihan yang hebat untuk siling bilik tidur, kerana ia dianggap sebagai tenang, tekanan mengurangkan warna. Saya tidak fikir palet ini akan menjadi seperti berkesan di dalam bilik ini jika dinding telah dicat ungu gelap dan siling dibiarkan putih.

A ungu mencuba:


Ini biru berair adalah satu lagi warna menenangkan yang sesuai untuk siling bilik tidur. Berpasangan dengan putih dan kelabu atau tan untuk tenang, suasana sejuk.

Satu aqua mencuba:


Satu lagi siling bilik tidur biru, yang satu ini yang lebih mendalam Teal. Ia kelihatan supercrisp dikelilingi oleh kemasan siling putih. Lampu dinding hangat kelabu dan lantai menawarkan asas yang lembut dan halus untuk palet moden ini.

A Teal mencuba:




Saya suka cahaya hijau bilik ini mendapat dari warna yang segar di siling. Kita cenderung untuk mengaitkan hijau dengan alam semula jadi, kerancakan muda dan kesihatan yang baik. Hijau khususnya berasa bersih dan bersih - sesuai untuk bilik tidur tetamu.

A hijau untuk cuba:


Bayangkan anda sedang mandi di luar rumah besar dengan mengecat siling bilik mandi biru langit yang cantik. Ini bayangan tertentu biru berfungsi dengan baik sebagai neutral, yang bermakna anda boleh mencampurkan dengan hanya kira-kira apa-apa warna lain yang anda suka.

A langit berwarna biru untuk mencuba:

Memberitahu kita: Adakah anda bersedia untuk pergi dari siling putih siling wow? Yang warna yang anda suka terbaik?
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 5:41 AM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani