Home » , » 5 Langkah Merombak Bajet Bilik Mandi

5 Langkah Merombak Bajet Bilik Mandi

Jika flicking melalui majalah pengubahsuaian telah anda mengeluh pada harga yang terlalu tinggi lekapan pereka dan kelengkapan, jangan putus asa! Ia adalah mungkin untuk mendapatkan kelihatan mewah untuk kurang dan mewujudkan bilik mandi mempesonakan pada bajet.


Berikut adalah atas kami 5 tips untuk Merombak Bajet di bilik mandi:

1. Minta Seconds

Showroom berkilat tidak-satunya tempat untuk lekapan sumber dan kelengkapan untuk bilik mandi anda. Barangan Ramai pembekal stok terpakai untuk sebahagian kecil daripada kos. Dan sementara kita berbicara tentang saat, pertimbangkan menyentap kilang saat produk. Selalunya perbezaan hanya antara item runcit dan sekeping saat kilang adalah ding atau penyok dalam kotak atau tanda yg tak dpt digolongkan pada item.

2.Tiruan

Banyak kedai-kedai dan pembekal bilik mandi mempunyai singki, kepala paip dan kelengkapan yang kelihatan seperti barangan berjenama, tetapi tidak membawa tanda harga gemilang. Sering kali anda tidak dapat memberitahu perkara yang sebenar dan perkara tiruan!

3. Kedai Sekitar

Seperti apa-apa, membeli-belah di sekitar boleh taruhan terbaik untuk mencari tawar-menawar. Ramai peruncit kini menawarkan jaminan harga rentak, jadi jika anda mencari item lebih murah di tempat lain, mereka mungkin cenderung untuk menggugurkan harga mereka untuk membuat jualan.

4. Accessorise pada Murah

Salah satu cara yang paling mudah dan paling murah untuk menambah pizzazz untuk bilik mandi hambar adalah dengan aksesori. Pilih tema warna seperti aqua, jerami atau merah bertenaga dan mencari dispenser sabun, kotak, bakul, pasu dan perhiasan dalam warna yang sama.

5. Percikan cat

Jika anda tidak mampu untuk jubin keseluruhan bilik air, menimbang untuk memberi dinding menjilat segar cat sebaliknya. Kadang-kadang percikan warna segar di dinding boleh menghidupkan semula bilik mandi letih dan memberikan kesan lux tanpa banyak usaha. Neutral atau putih di bilik mandi yang terbaik untuk membantu meningkatkan ruang yang kecil dan mewujudkan kelihatan bersih dan rapi.

Seperti yang anda lihat, terdapat banyak cara untuk mendapatkan kelihatan mewah untuk kurang di bilik mandi. Dengan perancangan yang teliti sedikit dan mementingkan bajet, anda boleh membaik pulih bilik mandi anda kelihatan seperti spa santai. Pereka bilik mandi atau bilik mandi pengubahsuaian syarikat tempatan anda juga boleh memberi nasihat tentang helah bijak untuk mewujudkan ruang pereka pada bajet.

Sila hubungi kami sekarang juga sekiranya anda berminat nak renovate bilik air:
www.bayanirenovation.blogspot.com(Bayani Home Renovation)
Nasrun Bin Bambam Irawan
(☎) : 016-274-3598 atau 011-261-67378

(✉) :bayanirenovation@gmail.com
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 6:01 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani