Home » , » Stlye Bilik Mandi Hitam Putih

Stlye Bilik Mandi Hitam Putih

Ada sesuatu lamanya klasik mengenai bilik mandi hitam dan putih. Sama ada anda memilih aksen sedikit atau percikan monokrom di seluruh ruang,bilik mandi  adalah mudah untuk mewujudkan bilik mandi bergaya dengan hitam dan putih.



Mengapa Menggunakan Hitam dan Putih di Bilik Mandi ?

Hitam dan putih adalah dramatik dan membuat berani, penyata kukuh dalam mana-mana bilik rumah. Bilik mandi adalah ruang yang sesuai untuk terlibat dalam dos hitam dan putih, memandangkan ciri-ciri berkilat dan garis anggun lekapan dan kelengkapan moden.

Jika anda mempunyai bilik mandi semua-putih, penambahan mandi hitam tebal atau lantai benar-benar pek menumbuk dan mewujudkan kesan yang berpanjangan. Terbaik dari semua, hitam dan putih tidak cenderung untuk tarikh supaya bilik mandi anda mungkin kekal menjadi tren untuk tahun akan datang.

Pengilang mengepam keluar produk dalam licin atau matte hitam untuk membantu pemilik rumah membuat bilik mandi monokrom.

Berikut adalah beberapa cara untuk mendapatkan rupa yang :

  • Mandi hitam dan putih freestanding : Pilih mandi dengan dalaman yang luar dan putih hitam untuk melihat teater.
  • Basin mixer pili : Banyak jenama Eropah menutup pada rangkaian mereka dengan paip hitam anggun. Atau pergi dengan krom untuk menolak ciri- hitam dan putih yang lain di bilik mandi.
  • Sinki bilik mandi : A dibangkitkan mangkuk hitam tenggelam kelihatan menakjubkan apabila diletakkan di atas meja solek putih.
  • Dinding: Bagi pernyataan gaya muktamad, anda tidak boleh pergi salah dengan dinding basah- lihat. Pilih jubin serba hitam atau percikan dinding dengan cat hitam mewah untuk ultra- keanggunan.
  • Lantai : Langit adalah had apabila ia datang ke lantai hitam dan putih untuk bilik mandi anda. Main dam dan heksagon corak adalah terus-terusan popular, dengan arang berwarna grout menjamin kelihatan lebih bersih. Untuk alternatif yang licin untuk jubin , konkrit digilap kelihatan hebat dan membantu mewujudkan suasana yang dramatik.
  • Aksesori: Terdapat banyak cara untuk mendapatkan rupa yang monokromatik yang murah. Melabur dalam set tuala hitam dan putih lembut , gantung lukisan hitam dan putih atau memperkenalkan satu set hitam, putih atau jelas bilik mandi ( dispenser sabun , pemegang berus gigi, losyen dispenser, gelas ).

Seperti yang anda lihat, terdapat banyak cara-cara kreatif untuk percikan bilik mandi anda dengan hitam dan putih. Sama ada anda memilih untuk memperkenalkan beberapa aksesori yang mudah atau baik pulih keseluruhan ruang, anda akan suka melihat.

Mencari lebih banyak idea? Lihat gambar di papan inspirasi kami. juga boleh mendapatkan sebut untuk mengubah suai bilik mandi anda.

Hubungi Kami sekarang juga:
www.bayanirenovation.blogspot.com(Bayani Home Renovation)
Nasrun Bin Bambam Irawan
(☎) : 016-274-3598 atau 011-261-67378
(✉) :bayanirenovation@gmail.com
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 9:11 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani