Home » , » Stlye Gaya Pintu Perancis

Stlye Gaya Pintu Perancis

Pilihan di Pintu Perancis
Apakah Pintu Perancis , yang sering merangkumi tingkap Perancis istilah ' , mula-mula digunakan di Perancis pada abad ke-17. Tanpa elektrik pada masa itu, pintu Perancis adalah penyelesaian seni bina yang membenarkan cahaya matahari semula jadi untuk memasuki sebuah rumah atau bilik untuk tujuan pencahayaan. Pintu Perancis disifatkan oleh panel kaca atau lampu yang lari ke panjang penuh pintu dan yang diadakan bersama-sama dengan bingkai.

bahan Frame
Walaupun pintu Perancis tradisional diperbuat daripada bahan kayu , pengilang telah datang dengan bahan-bahan lain untuk tempoh panel kaca , seperti aluminium , polyvinyl chloride ( PVC) dan gentian kaca . Setiap bahan mempunyai kelebihan sendiri dan kekurangan dan perlu dipertimbangkan untuk disesuaikan dengan tujuan pintu itu. Bingkai kayu adalah klasik dan cantik tetapi mungkin mahal dan terdedah kepada keretakan dan meleding. Bingkai logam seperti aluminium adalah lebih tahan lama daripada bingkai kayu, adalah ringan dan murah tetapi tidak boleh pergi dengan baik dengan gaya yang paling hiasan dalaman . Fibreglass dan PVC bingkai juga tahan lama dan boleh dibuat untuk kelihatan seperti kayu atau untuk menerima pakai apa-apa warna untuk campuran dengan gaya menghias anda.

Gaya pintu Perancis
Pintu Perancis klasik muncul sebagai berengsel pintu tunggal atau berganda. Mereka mungkin swing dalam atau di luar bilik atau terbuka anda dengan gelongsor untuk kedua-dua belah dinding anda seperti dalam kes pintu gelongsor. Pintu gelangsar yang besar untuk memisahkan ruang dalaman tanpa menyekat cahaya dan mengambil ruang yang banyak. Panel Pelbagai pintu Perancis juga boleh membentuk satu pintu dua kali ganda atau pintu lipat yang boleh dibuka sebuah bilik dengan aktiviti luar untuk kawalan cahaya yang lebih baik . Pintu ini adalah berguna jika anda mahu mempunyai pilihan untuk mencipta ruang yang lebih besar untuk melayan tetamu . Sumber pintu Perancis

Anda boleh membeli pintu Perancis anda dari pembekal pakar pintu, sama ada dalam talian atau di bilik pameran . Pintu Perancis Jenama- dinamakan juga boleh didapati dari kualiti bahan binaan peruncit. Peruncit boleh memberi anda senarai harga atau perbandingan harga antara jenama menggunakan maklumat seperti ketinggian dan lebar pintu anda dan gaya yang anda suka.

Jika harga runcit pintu adalah di luar bajet anda dan anda yakin untuk membina pintu Perancis anda sendiri , peruncit tempatan anda akan mempunyai inventori bahan-bahan yang boleh anda gunakan untuk melakukannya sendiri - tetapi diberi amaran! Melainkan jika anda adalah pengalaman di lapangan, membuat pintu Perancis adalah lebih sesuai untuk golongan profesional .















Mencari lebih banyak idea? Lihat gambar di papan inspirasi kami. juga boleh mendapatkan sebut untuk mengubah suai pintu anda.

Sila Hubungi Kami sekarang juga:
www.bayanirenovation.blogspot.com(Bayani Home Renovation)
Nasrun Bin Bambam Irawan
(☎) : 016-274-3598 atau 011-261-67378

(✉) :bayanirenovation@gmail.com
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 10:59 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani