Home » , » Anggaran pada Aksesori Mewah bilik mandi

Anggaran pada Aksesori Mewah bilik mandi

Adakah anda iri hati terhadap pengubahsuaian bilik mandi baru jiran anda, tetapi tidak mampu untuk mengubah suai anda sendiri sahaja lagi? Adakah anda mengubahsuai dan mencari beberapa sentuhan mewah yang tidak akan putus bajet anda? Di dalam bilik air dalam kehidupan, "ini perkara kecil yang mengira." Aksesori ini bilik mandi yang sangat berpatutan, namun menambah sentuhan mewah yang membuat semua perbezaan di bilik mandi.





  • Rak Tuala panas

Tidak ada yang lebih bagus daripada melangkah keluar daripada bilik mandi atau pancuran dan membungkus tuala panas yang bagus, kering di sekeliling anda. Bukan sahaja dipanaskan rak tuala mewah yang berpatutan, mereka adalah tambahan yang bergaya untuk rumah anda. Beberapa gaya yang ada termasuk:
Bar Single rel tuala
Rak bar Pelbagai
Berdiri tangga tuala
Chrome saduran, orang-orang yang lebih baik mempunyai teras tembaga untuk kekonduksian haba yang lebih baik. Kebanyakan direka supaya lengkapan elektrik sepenuhnya tersembunyi. Walaupun anda perlu juruelektrik anda untuk memasang rak tuala yang dipanaskan anda, sekali dipasang, ianya ada untuk melayani anda sepanjang hayat bilik mandi anda.

  • pancuran Baru

Salah satu cara yang paling murah untuk menambah sentuhan mewah untuk bilik mandi anda adalah untuk memasang mandi kepala baru. Apabila pemuliharaan air menjadi isu, pengeluar meletakkan jurutera mereka untuk bekerja mereka bentuk yang tidak memerlukan air lebih kepala mandi. Apabila pengguna mengadu tentang kekurangan tekanan air, mereka kembali ke papan lukisan mereka dan mencipta mandi kepala yang tidak memerlukan air yang juga berasa lebih baik dan dibersihkan lebih teliti daripada rakan-rakan membuang air mereka. Hari ini, model wujud yang boleh memberi anda titisan air yang lebih luas, semburan kabus denda atau semburan tekanan tinggi, bergantung kepada pilihan anda. Mereka berasa lebih baik, bilas dengan lebih cekap dan menggunakan air kurang daripada kepala mandi fesyen lama.

  • Mirror Demisters

Terdapat mungkin ada yang lebih menjengkelkan daripada melangkah keluar dari bilik mandi yang panas bagus dan perlu menggunakan tuala anda untuk menghapuskan kabus di luar cermin kesombongan anda. Demister  adalah alat nampak mudah dan murah yang boleh dilekatkan di belakang dinding yang sedia ada anda digantung cermin. Apabila disambungkan kepada bekalan kuasa anda, ia menjadi panas seluruh permukaan cermin, mencegah pemeluwapan air. Setelah dipasang, anda tidak akan perlu menggunakan tuala anda untuk mengeringkan cermin anda dan bukannya badan anda lagi.

  • Skrin pancuran Hey tanpa bingkai

Apabila skrin mandi kaca Hey tanpa bingkai telah diperkenalkan kepada pasaran, mereka kemewahan mahal. Mereka telah turun secara mendadak pada harga, walaupun dan kini kemewahan yang berpatutan. Satu kandang mandi Hey tanpa bingkai adalah boleh dikatakan cara yang paling murah untuk membuat bilik mandi anda kelihatan seperti ia mempunyai pengubahsuaian yang lengkap tanpa perlu melakukan apa-apa lebih daripada menggantikan skrin mandi lama anda atau langsir.

Menggabungkan kaca Hey tanpa bingkai skrin pancuran mandi dengan rak tuala yang dipanaskan, mandi kepala baru dan demister dan anda mempunyai pengubahsuaian bilik mandi pada bajet. Jika mandi dan lembangan anda sedang mencari sedikit lebih buruk untuk memakai, mempunyai tab mandi dan lembangan pelapisan profesional datang dan membuat mereka kelihatan sebaik baru untuk sebahagian kecil daripada kos. Tambah tapsets moden dan pengubahsuaian bajet anda dilakukan.

Mencari lebih banyak idea? Lihat gambar di papan inspirasi kami. juga boleh mendapatkan sebut harga untuk mengubah suai bilik mandi anda.

Hubungi Kami sekarang juga:
www.bayanirenovation.blogspot.com(Bayani Home Renovation)
Nasrun Bin Bambam Irawan
(☎) : 016-274-3598 atau 011-261-67378

(✉) :bayanirenovation@gmail.com
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 10:11 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani