Home » » membuat bilik tidur utama nampak semakin besar

membuat bilik tidur utama nampak semakin besar

bila anda berminat untuk mengetahui bagaimana membuat bilik tidur utama kelihatan semakin besar, ada sebahagian panduan mudah serta beberapa langkah yang didapatkan dalam artikel dibawah ini. panduan serta beberapa langkah dapat menolong anda membuat bilik kelihatan semakin besar dari pada mulanya, masa yang singkat. baca terus untuk tahu sebahagian rahasia rekabentuk dalaman yang sangat baik!



sangat sedikit kawasan di bumi ini serta membuat harga kediaman yang  semakin mahal,membuat pelbagai besar dari kita senang dengan kediaman yang lebih kecil daripada apa yang kita fikir boleh untuk kita beli. walau kita tidak dapat untuk menentukan saiz rumah kita lagi, but kita dapat untuk membuatnya terlihat semakin besar dari pada dalam kenyataan. sedikit petua dapat membuat bilik anda tampak semakin besar dalam saiz. pelbagai orang mau tahu bagaimana untuk membuat bilik tidur utama kelihatan semakin besar dengan usaha yang sedikit? well,,, tidak memerlukan banyak usaha untuk membuat kediaman anda nampak semakin besar atau kawasan didalamnya. pelbagai besar dari pada kita sewa profesional sekarang ini dikarenakan kita tidak punya masa untuk lihat ke dalam butiran lebih kecil atau dikarenakan kita yakin pada penilaian mereka lebih. dalam perkara lain, pekerjaan butuh dikerjakan, serta itu dapat dikerjakan dengan tambah baik, bila anda tahu sedikit perkara itu. lantas inilah, sebahagian maklumat terperinci perihal bagaimana menambah rupa bilik anda, dalam perihal saiz.

membuat bedroom nampak semakin besar:

langkah pertama yang butuh anda pelajari adalah merancang bilik tidur utama, bahawa anda tidak menginginkan bilik anda berserabut.bilik yang berserabut boleh mencipta bilik anda kelihatan lebih kecil dalam sesuatu perumpamaan. menyingkirkan perkara tersebut bukan sekadar dari kedudukan kawasan tidur saja, walau demikian dari atas tiap-tiap potong perabot juga memastikan. dengan langkah ini, bilik anda boleh kelihatan bersih serta besar pada masa yang sama.

langkah pertama saat mempelajari panduan untuk membuat bilik tidur utama kelihatan semakin besar, iaitu untuk singkirkan tv anda, terutama bila anda tetap mempunyai kotak tua yang baik. meletakkannya di bilik tetamu serta membuat sebahagian kawasan untuk meletakkan lukisan atau meja kecil. bila anda mempunyai led atau lcd yang tidak tebal, pasangkan dinding untuk menambah kawasan tile.

saat ini mari kita berpindah ke kawasan tidur anda. area tidur mesti rendah di ketinggian, barangkali ketinggian lutut anda, bila anda iaitu dari tinggi rata-rata. kawasan tidur, dengan menggunakan headboard pilihan anda, tetapi jauhi menggunakan papan kaki seutuhnya. sebab kawasan tidur mengambil banyak jumlah kawasan, semestinya tidak begitu berserabut. taruh optimum 5 bantal.

bila anda mempunyai laci terlampau banyak melekat di dinding anda atau bila peti anda yaitu memuat banyak kawasan tile, ubahlah gunakan almari pakaian. ini boleh berikan anda kawasan tile yang semakin besar, yang pada kemudiannya boleh membuat bilik anda nampak besar. jauhi semua type perabot yang boleh membuat anda jadi sukar beraktifitas di dalam bilik.

seketika lukisan bilik tidur utama anda pakai warna-warna alami atau pastel. ini yaitu cat warna yang membuat bilik nampak semakin besar dari ukuan yang sesungguhnya. siling mesti lebih terang dari pada warna dinding.

cermin boleh dipakai sebagai senjata yang amat ampuh untuk mengkaji bikin bilik tidur utama kelihatan semakin besar. anda tidak boleh memberikan terlampau banyak cermin di bilik anda, dikeranakan ini boleh menyebabkan kekacauan. bertentangan, kawasan satu di tepi tingkap hingga boleh mencerminkan cahaya matahari ke dalam bilik serta satu pas di depan kawasan tidur, yang dengan visual dapat menggandakan saiz bilik anda.

kayu iaitu alas tile yang terbaik, terutamanya pada masa anda pingin kawasan untuk tampak semakin besar. ketika anda menggunakan lantai papan lebar diperbuat daripada kayu mudah, bilik anda boleh kelihatan selesa. ini boleh kelihatan semakin besar dari pandangan itu sendiri. bila anda mempunyai wallpaper, yakinkan itu polos serta ringkas dan pas dengan lantai.

saat ini anda mengetahui bagaimana untuk membuat bilik tidur utama nampak semakin besar, bermula dengan beberapa langkah singkat. bila anda mempunyai tv di dalam bilik tidur anda, cuba singkirkan berdiri malam. biarlah cahaya di dalam bilik, terbatas pada siling itu sendiri. janganlah terlampau banyak lampu serta lampu pada lantai atau diletakkan pada perabot apa pun. ingin anda kenali apa yang anda kehendaki, dengan bantuan panduan serta trick.
Share this article :
Posted by: bayani renovation https://plus.google.com/u/0/+Bayanirenovation Updated at : 10:54 PM
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment


 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Bayani Home Renovation - All Rights Reserved
Template Created by Bayani Renovation Modified by Bayani Renovation
Proudly powered by Bayani